O výletu za skluzavkami, poplatcích a příplatcích

25.6.2014

 Martina je posedlá navštěvováním vodních atrakcí všeho druhu. Wlk se od těchto radovánek distancuje. Já se snažím nahradit zdravého sourozence nebohému dítěti, ale mnohdy mám pocit, že už se zpět na hladinu nikdy nevynořím. Voda mi bublá v uších i v nose ještě dva dny po návštěvě této atrakce.

Letos jsme návštěvu aquapqrku sabotovali, protože všechny byly jaksi z ruky a já odmítala trmácet se někam hodinu a půl, pak se další 3hodiny mlátit o skluzavky a lítat po schodech na tobogány, a tak jsem hledala nějaký přijatelný kompromis. Našla! Krásný areál cca 10km od našeho hotelu nabízel příjemné prostředí a k tomu dvě pěkné skluzavky.



Pátrala jsem na internetu, abych zjistila ceny a jiné podrobnosti. Marně. Nevadí. Nenechám se odradit. Cestou do města Wlk zajel k inzerovanému zařízení, a já se zřízence vyptala, kolik se platí vstup, jak mají otevřeno a jestli lze používat i ty skluzavky (jako jestli jsou v provozu).
Řekl, že vstup je zdarma, otevřeno mají od 9 do 9, skluzavky fungují a že si nesmíme nosit vlastní jídlo a pití a hned dodal, kolik stojí lehátka a slunečníky. Vzala jsem si pro jistotu ještě papírový prospekt (úchylka- nasyslím jich během každého výjezdu i několik kg :-)).

Bezva. Martinka si v hotelu našla kamarády, já se s jejich  maminkou spřátelila také- takže bylo domluveno, že vezmeme i jejich děti. (slibovala jsem si od toho, že budu osvobozena od ježdění na tobogánu)

 A tak jsme se po obědě vypravili. děti byly nesnesitelné svým těšením. ;-) Hodné byly, ostražité, aby někdo někoho z dospěláků nenaštval .-) Hlídaly se vzájemně ;-) Po vstupu do areálu se tetelily, jak je to tam krásné... bazény

... lehátka a slunečníky na krásném hustém trávníku pod štíhlými palmami... 


Labužníci si mohli pronajmout i soukromý domeček, kde byly pohovky, sedací vaky a kol dokola zatahovací záclonky a do bazénu bylo stejně daleko jako k moři... 
 




Občerstvení číšník roznášel na objednávku.
Stolečky u bufetu byly nápaditě vyřešeny- tak třeba někoho inspirují :-) Uprostřed desky byly truhlíky s nějakými evergreeny menšího vzrůstu. S nahrubo opracovanou deskou stolu to vypadalo moc pěkně.


Idylka skončila v momentě, kdy po hodině našeho pobytu přišel zřízenec, že za používání skluzavky chce 2E za dítě. No, tuto informaci jsem předešlý den sice neobdržela (it's free, pravil jiný Jouda), ale nechtělo se mi dohadovat se, když ty děti byly tak šťastné a jezdily do roztrhání plavek. Takže v 15:20 jsem zaplatila 6E, no a v 16:00 plavčík zatarasil vstup na schody a odešel.

Mysleli jsme, že má pauzu. Po nějaké době byly děti otravné, kdy se bude zase jezdit, tak jsem oslovila obsluhu, kdy ty skluzavky zas budou v provozu. A on suše odvětil, že zítra. Vyskočila jsem, jako jak to myslí??? Před půl hodinou jsme zaplatili za jejich používání- a on je tedy pustí až zítra???
 "Jo, přijďte zítra. Skluzavky jezdí od 13:00 do 16:00"
Já na to, že to nikde není napsané a že jsem sem kvůli tomu večer večer jela a ptala se, jak je otevřeno a kolik se platí a o tom, že se jezdí jen 3hodiny denně nikdo nemluvil, ani tu nikde nemají ceduli!!
On trval na svém, ať přijdu tedy zítra, že už vím, jak to chodí... měla jsem chuť ho nakopnout, ale asertivně jsem řekla, že jsou děti velice zklamané, že bazén a moře mají u hotelu zdarma bez omezení a že jsme sem jeli kvůli skluzavkám a že rozhodně nepřijdeme zítra, ale nikdy!

Odešel. Za chvíli přišel, že tedy jo... že dětem na malou chvilku skluzavky pustí... tak děti čekaly... po půl hodině šli plavčíci...děti běžely za nimi...ale oni si odložili věci, skočili do bazénu...pak si zapálili cigarety a zbytek pracovní doby proflákali na lehátku pod tobogány... kdo by v pracovní době hlídal cizí děti a ještě k tomu za poplatek... v 17:30 odešli domů.

Naše děti si to užily i tak, ale zklamané byly. Takže BAJA beach už nikdy více. mají to tam sice pěkné, ale já mám ráda, když vím, na čem jsem. 

Bylo to za ten týden podruhé, co mě Řek otrávil svým přístupem - "zaplať a neotravuj". Poprvé to bylo, když jsem kupovala lodní lístky a baba si účtovala ke každému dospělému euro navíc. (na webu opět ani zmínky o nějakém poplatku). Poplatek za vstup do přístavu. tečka. Buď zaplať, nebo ti ho neprodám. Nejsem smlouvací typ, dané ceny akceptuji, ale chci je vědět předem- nesnáším příplatečky a doplatečky a všechny tyhle výmysly.

Následně při vstupu na lodi  nás námořník začal rovnat do řady a mlel cosi řecky. Dívala jsem se na zem, protože jsme myslela, že je tam rozlitá voda nebo cosi, nač je třeba dávat pozor... "Look, madam, look!", přeladil do mezidnárodní mluvy. Pokyn patřil mně. Zvedla jsem hlavu- a CVAK! CVAK! tlustá řecká dáma s velkým foťákem na krku bez jakéhokoli dovolení vycvakla celou naši happy family, jak vyjeveně hledí při nástupu do lodi. Během plavby slečna fotky vytiskla, zasunula do pestrého kýčovitého rámečku a otravovala, ať si foto za pouhých 5E koupíme. No, nekoupili, protože to nesnášíme, focení jsme nepožadovali, neb fotky si vyrábíme vlastní dle momentální potřeby.

A ještě nesmím opomenout příplateček za šlapadlo!
Některá šlapadla měla stříšku - jiná skluzavku. cena šlapadla se dle tabule odvíjela od počtu osob. 1-2osoby 7E za hodinu, 4-5osob 12E za hodinu. Naše skupiny byla tvořena třemi osobami. Nespadali jsme do žádné z vypsaných kategorií, tudíž to bylo za 12E. Obsluha nám nabízela to se stříškou. Martina chtěla skluzavku. Tak jo...  a hned natáhl ruku a požadoval 2E za klouzání.

... i krásné Řecko má své stinné stránky. Uvedené ceny a informace jsou pouze orientační...

Žádné komentáře: