Ohlédnutí za dovolenou

27.6.2014

 Některé věci se člověku neomrzí. A tak jako v Praze můžu fotit Hradčana ve všech ročních obdobích a kteroukoli denní hodinu, tak u moře je překrásný a neomrzitelný západ slunce...


 z pláže...

 z mola...
ze schodů u jídelny...


 ...mám jich celou sbírku!! ;-)


Řekové s oblibou lákají do svých taveren turisty na krásný výhled... mám ráda tu "řeckou modř" - kdekoli na fasádách, nábytku i oblečení.


V hotelových podmínkách bylo zjištěno, že šampáňo chutná z plastových pohárků úplně stejně jako z předpisových skleniček. Po třetí dávce je to jedno a jako tácek nouzově výborně poslouží k přenášení většího množství nápojů i notebook. ;-)



Odlet byl poněku překotný. U večeře nám průvodkyně oznámila, že náš pobyt byl operativně o půl dne zkrácen. Došlo ke změně odletu letadla. Jojo, to se musí akceptovat, na to má CK právo :-((

V letadle jsem po dlouhé době seděla u okýnka! :-)
Pozorovala jsem mráčky, obláčky- a dokonce vyfotila i letadlo v protisměru!




Tak sbohem, řecká rozdrobená pevnino... o moři se mi bude následujících X-měsíců jen zdát. Teď mě čeká už jen moře práce... ;-)




3 komentáře:

msedlakova řekl(a)...

Wlcice děkuji moc za zprostředkování vaší dovolené v Řecku. Ještě jsem tam nebyla a ráda si o Řecku počtu. Zvláště ve vašem podání, které je milé a vtipné.

Naší srdcovkou je zase Řím, byli jsme tam letos s manželem už po třetí.
Míša z Plzně

Sati řekl(a)...

Já zas takhle fotím Lysou horu - takže chápu. Přesto, že se na ni koukám z okna každý den, tak ten pohled se prostě neomrzí .-). Měli jste krásnou dovolenou.

Anežka řekl(a)...

Nádhera!! Díky za připomenutí, jak bylo loni s vámi krásně.. Snad někdy příště. Díky moc. :-)