Žrádlomat

20.6.2015

Zkolaboval mi foťák. Zánovní- byl to vánoční dárek a nebyl úplně zadarmo. Zmetek!

S jeho předešlým kolegou jsem si žila spokojeně 7let, než jsem ho upustila na náledí a způsobila mu smrtelné zranění. Nástupce zřejmě hodlal svého staršího bratra pomstít a k přechodu do režimu "mrtvý" si vybral zrovna den před odjezdem na výlet do krásného městečka Side. Učinil to bez varování. Takže následující fotky jsou pouze mobilní - vydolované z mého prehistorického samsungu. Každopádně "mně jde o obsah" :-)

Památky v Side jsou opravdu krásné- a taky na ně dojde, až se mi podaří fotky přeposlat, protože internet tu taky není úplně nejrychlejší a často kolabuje. :-(

Na náměstí v Side jsem objevila něco, co neznám. Pracovně jsem si to nazvala "žrádlomat".
Je to takový elegantní krmelec pro zvířata- tedy pro pouliční psy a kočky, která se po měste líně potulují. Asi aby neotravovala turisty...


detail samoobslužného pultu :-) Vlevo granule- vpravo voda.


Fronta strávníků tam naštěstí zrovna nebyla. Všichni už asi byli po "O":-)

Dá se říct, že "tady chcíp pes"-a ne jeden :-)

 ...doufám, že to mají opravdu jen z vedra!;-)



2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak "žrádlomaty" mívají např. v liberecké ZOO, ale pro obyvatele jezírka u východu ze ZOO a myslím si, že asi i v jiných ZOO to tak je, že se dá v takových automatech koupit to, co zvířata smějí. No, ale tak alespoň na ně v Turecku nějak myslí-na opuštěné kočky a psy, sice to není řešení, ale lepší něco, než nic. Třeba foťák ještě neumřel definitivně a pouze vyhlásil stávku.
P.

Ze zápisníku pečovatelky řekl(a)...

Máš v něm nabité baterie? :O