Hrnčířské trhy na Kampě

22.9.2012

V sobotu se Wlk dal do malování a repase koupelny. Potřeboval se nás zbavit, aby měl na práci klid ;-) , a tak jsem narychlo hledala, kam by se dalo vyrazit. naštěstí v Praze se pořád něco děje a spíš bývá problém vybrat si tu nej nej akci.

Počasí bylo krásně babí, a tak jsem zvolila takovou multifunkční akci, která se nekonala zjevně poprvé: Hrnčířské trhy na Kampě. Krásné prostředí a nabídek na vyžítí mnoho. Jediným bojovým úkolem bylo prodrat se přes Karlův most, který se ten den doslova prohýbal pod davy proudících turistů.

Stihly jsme to s Máťou úplně na čas.
Přesně ve 14hodin začínalo divadlo "Kvak a Žbluňk" - hráli moji oblíbení herci z Divadla v Dlouhé - Magdalena Zimová a Martin Matejka, takže si na své přišli i dospěláci. :-) Moc doporučuju- vhodné pro celou rodinu, každý si bude sledovat to svoje, ale všichni se budou dobře bavit ;-)

 
 
Všude byly stánky s keramikou a různými ručními výrobky. Ale nějak jsem neměla kupovací náladu. Možná je to tím, že teď při generální přestavbě doma denně řeším problém, kolik máme věcí a kam to všechno dávat...


 Martina miluje dílničky, kde si sama něco může vyrobit. Tak jsem zakoupila polotovar- keramickou figurku ptáčka, kterého si mohla vymalovat podle svých představ a poté z něj dovyrobit třeba zápich do květináče.



 Všude se prodával burčák. Bohužel tento nápoj ve mně nikdy nevzbuzoval důvěru (ani tím názvem :-)), a tak jsem i tentokráte odolala a neochutnala ;-)
Ale na vinobraní tu mají ulici jako stvořenou: nomen omen?? :-)

A součástí trhů byla i kavárna pod širým nebem, kde se vystavovaly fotky Artists 4 children a k tomu hrál a zpíval Mário Bihári a Franta Raba. Kdo rád Zuzanu Navarovou, jistě ví, o kom je řeč...


Daly jsem si malé občerstvení a šly podél Vltavy přes park, kde Martinka sbírala kaštany a já fotila stokrát vyfocené, a přesto neokoukané: pohled na Národní divadlo, na Vltavu... 


V parku byly stánky s občerstvením - laskominy všeho druhu- vína, sýry, pečivo, mlsky... a pro děti skákací hrad a k tomu všemu hrála cimbálovka a všude pobíhaly krojované postavy :-)

Každý se bavil po svém....  a někdo jen meditoval a chytal poslední teplé sluneční paprsky...

 
Krásný den to byl. :-)

6 komentářů:

Ali řekl(a)...

Měla jsem na trhy tip od Aranelky, plánovala jsem tam cestu. Ale zbytek rodiny mě nakonec přehlasoval a program byl jiný. Snad nám to vyjde za rok.

Lucka řekl(a)...

krásná akce plná zážitků.
Já bych teda hrnkům neodolala.
Nikdy jich nemám dost :)

OT: jak já nesnáším opisování těch kódů. Málokdy to dám napoprvé, jako Pája :)))

wlcice řekl(a)...

no někdy se mi fakt těžko dokazuje, že nejsem robot a magor zároveň :-)) Děsná disciplína to opisování kódů! málokdy obstojím napoprvé ;-)

Aranel na cestě.... řekl(a)...

Já sice dávala tip na Kampu a sama se tam chystala ale i u mě došlo ke změně programu. Tentokrát jsem dala přednost místům kde se Holynky pořádně vyběhají. No a tedy, nyní mě to mrzí, páč lákadel pro ucho i oko hodně a představa příjemného setkání ale už to nezměním no. Jo a také mi moc vadí opisování...můžem to změnit my samotné ne?

ET řekl(a)...

Cha! Tak mě zrak nešálil, když jsem v davu viděla Martinku :-)) My jsme pak ještě stihli šíleně ulítlé divadlo jakože pro děti, ale vtípky byly ryze dospělé a hodné hvězdičky. Až jsem se divila, že tam rodiče ty děti nechaj. Poslední dobou na tohle narážím často - v knihách, divadýlkách pro děti tolik "eroticky nabitých" narážek, až se z toho jednomu uši červenaj :)
Tip na tento či příští víkendy - botanická zahrada a výstava dýní!!

wlcice řekl(a)...

díky, botanickou máme kousek! tak se třeba vypravíme. ;-)