Květen - Měsíc chřestu

8.5.2016

Nejlepší český chřest údajně pochází z Polabí. Pro ideální kvalitu potřebuje chřest lehké písčité půdy. Jedno z mála míst na světě, kde se nacházejí, je právě  nedaleko od Prahy- na Mělnicku. 

V nabídkách restaurací a luxusních hotelů se právě v květnu nabízejí nejrůznější pochoutky, v nichž hlavní roli hraje chřest.

A já se mám... já nikam chodit nemusím... :-)
Moje domácí večeře MADE BY WLK vypadá třeba takhle:



Chutnalo to ještě líp než to vypadalo. A ještě mě může těšit, co všechno jsem udělala pro zdraví! Chřest obsahuje  celou abecedu vitaminů (A, B, C, E, K) a taky  vápník, hořčík, plno vlákniny, železo či selen... čili chřestová večeře= ozdravná kúra pro celý organismus! ;-)

4 komentáře:

msedlakova řekl(a)...

Jé Wlcice vy se máte, že máte tak šikovného Wlka.
Já mám doma také šikovného Sedláka. Vaří mi výborné špagety carbonara.
Míša z Plzně

Aranel na cestě.... řekl(a)...

Člověče, kdy vy si otevřete Wlčí restauraci ? :o)

Ali řekl(a)...

Tak do Wlčí restaurace bych vyrazila hned, třeba zrovna na ten chřest. Mám ho moc ráda, ale protože jsem z rodiny jediná, nikdy jsem ani nezkoušela ho připravit :-)

wlcice řekl(a)...

Wlčí restaurace nebude!! ;-) to by na mě nic nezbylo... kuchař je čistě sourkomý! ;-)

myslím, že v dohledné době skončím v oddělení XXXL- dečky na slony mi budou akorát.