Odnikud nikam

13.6.2009 - 269.den z 365

V předodjezdovém běsnění mi zatím nezbyl čas pochlubit se s nevšedním zážitkem, který se dostavil už ve čtvrtek:
Byla jsem na křtu úplně nové knihy, kterou napsala moje přítelkyně Jitka Neradová.
Kniha se jmenuje "Odnikud nikam"( vydalo ji nakladatelství Jalna) a je v pořadí už druhým knižním dítětem této sympatické historii milující mladé dámy :-)
Akce se konala v příjemném prostředí galerie U Prstenu.


Kmotrou knihy byla moje oblíbená Táňa Fišerová. Promluvila jak jinak než vlídně a moudře.



Role sudiček se ujaly Jitčiny spolužačky a svou gratulaci vtipně zrýmovaly.




A tady už máme autorku promlouvající ke čtenářům: "Běda vám, jestli vy mi tu knihu nebudete číst!" ;-))
Autorka v zápalu podepisování. Lidí se sešlo moc, skoro se ani nemohli vejít a na podpis stála fronta. Jitka každému ochotně úhledným rukopisem vepsala věnování....

Akce se zúčastnilo monoho známých lidí, jedním z nich byl třeba i pan senátor za ODS: Šebek. Tváříse spokojeně, že? Mě ale padla do oka především jeho igelitka (pan senátor jistě promine :-) )

Bylo to moc příjemné posezení, přeju Jitce, ať se jí dobře daří, ať má spoutu dalších nápadů na psaní a nechť si kniha najde mezi čtenáři své příznivce.

Mladší obdivovatelé po Jitce žádali nejen autogram na hruď,

ale také historický komiks ;-)

Nechá se autorka k takovému činu přesvědčit?? :-))

P.S. Jitko, bylo to fakt moc fajn, máš můj obdiv a držím ti palce, ať se ti nadále daří!! :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jak nefukuješ den ,že toho tolik stíháš?Pavla

Jitka Neradová řekl(a)...

Markéto, děkuji mnohokrát za Tvoji přítomnost na křtu i za tuto krásnou blogařskou prezentaci. Je to to nejhezčí,co kdo zatím o křtu napsal:-) a moc si toho vážím. Přeji krásnou dovolenou a teším se na setkání.
Jitka