Moje mYlá maminko...

13.5.2012

 ... přesně takhle začínalo přání ke Dni matek, které mi vyrobila Martinka. Bylo originální a letos bohužel jediné, které jsem dostala ....

 Na můj dotaz, proč z mráčku prší hnědý déšť (děsí mě psychologie dětské kresby!! ) se mi od Martinky dostalo samozřejmě svérázné odpovědi:
"No to ti prší kafíčko! Přímo do hrníčku!! Tobin vyskočil a drápkem roztrhl mráčku fráček. Máš teď svůj vlastní mráčkovar..."

 
Pravopis Y/I ještě neřeší... no ale psaní velkých písmen už tedy probírali. Tak jsem nevydržela a říkám: "Hele, a proč má TOBY malé T, když je to jeho jméno?"

"Aha", rozpačitě na to pisatelka, "no, mami, vždyť víš, je je to pako. Podepsal se ti tam sám a SAMOZŘEJMĚ s chybou!!!"
 ... mohla by jít do politiky, dcerka naše, že? Rukopis ovšem skutečně nasvědčuje tomu, že to celé psal TobYn sám ;-)

Jinak jsem u příležitosti tohoto svátku dostala ještě jeden úžasný mail od paní majitelky chovné stanice, odkud právě toho "nevzdělaného" Tobina máme :-)

Paní Monika - spolu s klubem NCHK  provozuje skvělou akci. Na Den matek jezdí do domova pro seniory v Mladé Boleslavi. Berou kočky (jsou opravdu luxusní!!) pořádají pro babičky felinoterapii. Kočky samozřejmě neváhají  ubytují se na klínech či postelích babiček. Organizátorky pro babičky mají napečené perníčky, letos dostala každá babička růži a přáníčko od dětí ze školy ... jojo, lidi dělají ve svém volném čase zadarmo a nazištně  krásné věci. Mě to opravdu moc potěšilo.

Kdyby někdo chtěl příští rok pomáhat, je vítán! Kočiček je dost, ale lidských rukou málo :-)
zde je odkaz:  http://www.felinoterapie.estranky.cz/fotoalbum/aaa-felino-v-domove-senioru-v-mlade-boleslavi/


9 komentářů:

Lucie řekl(a)...

Martinka je báječná a její příběhy a postřehy mě fascinují!!! Uvidím, jak na tom budou ty moje cácorky, ale ráda bych, kdyby se pomartinkovaly :)

Klarkas řekl(a)...

Také bych potřebovala nad sebou nějaký mráček, co by mi neustále kapal dopitou kávičku.....To Ti tedy Wlčice fakt závidím, takový dárek bych si taky velmi přála.....:-D

Petruna řekl(a)...

Krásné, těším se, až také jednou nějaké dostanu..

Lucka řekl(a)...

Martinka nezklamala, její přání je originální :)

Tomu říká nápad, kočiky a babičky.
Díky za sdílení.

Unknown řekl(a)...

Ó Martinka nezklamala :-) a originálně obdarovala i vysvětlila jak se to má s tou chybou.Je to šikula !!!

Ali řekl(a)...

Ano, také jsem od své druhačky dostala přání plné pravopisných chyb. Velmi mě svrběl jazyk, proč je David /brácha/ s malým d, to se přece učili, ale nakonec jsem to spolkla. Nechtěla jsem kazit radost a on se určitě prostor na nácvik gramatiky najde.

JitkaI řekl(a)...

Závidím Martince pohotovost a nápaditost, s jakou dokáže vysvětlit cokoliv :-))

Housenka řekl(a)...

Martinka boduje jako vždy ! Kafe do hrnečku by mi taky mohlo pršet. A ten Tobyn by měl s tím pravopisem něco udělat ! Na druhou stanu, na kocoura píše slušně ;-)

msedlakova řekl(a)...

Já jsem od svého dospělého autistického syna dostala zvláštní dárek.
Bolela mě noha, jsem po operaci kolene.
A on za mě vytřel celý byt.
A jak pečlivě a dobře.
Udělal mi velkou radost.
Hlavně tím, že ač autista vcítil se do mé bolesti.

Babičky a kočky, výborný nápad.
Kočky máme doma 2 a vím, že jsou léčitelky.
Když chtějí.

Míša