Den památky zesnulých dětí....

8.12.2013

Každou druhou neděli v prosinci... pro mě letos podruhá aktivné... achjo. :-(
Akci organizuje Dlouhá cesta - na jejich webu jsou rozepsaná všechna města, která se letos zapojila - je jich už 11.



 Na pražský koncert zajdu ráda na větší rozjímání však nemám sílu.

Můj advent je tedy letos silně rozjímací a snad jen přemíra společenských akcí mě zachraňuje od  depresivních nálad a proklínání Vánoc. Až to všechno nějak zpracuju a usadím ve své mysli, napíšu o tom...

Zpětně proklínám všechny, kteří mají jasno a i v těch nejtěžších situacích najdou ve své studnici moudrosti radu: "To bude dobrý... To chce čas..." a mně se chce zařvat: "Tohle už nikdy nechci slyšet!!!"  - a je mi úplně jedno, s jakým úmyslem ty fráze vyřkli.

Tak pomalu vyrazím vzhůru do víru zážitků a povinností, které mi nachystala 2.adventní neděle...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

vzpomínám s tebou