Zjištění

21.5.2014

Zjistila jsem, že mi slzy do očí nevhánějí nepříznivé zprávy, ale spíš lidé, kteří se zamýšlejí nad obsahem jejich sdělení a ačkoli se jich to vůbec , ale vůbec netýká, neváhají a snaží se nějak zmírnit jejich dopad.

Tak díky moc. Všem, kterým nejsem jedno ... krásný pocit!

11 komentářů:

Blanka řekl(a)...

Milá Markéto, už z Vašeho posledního příspěvku jsem vycítila, že se něco děje, ale neodvažovala jsem se nějak reagovat. I když se neznáme, držím Vám palce, ať jste zase zpátky ve své kůži ať už se děje cokoliv.

Anonymní řekl(a)...

Taky od posledního příspěvku marně přemýšlím, co se mohlo stát a jak reagovat, když se vůbec neznáme... A rovněž přeji co nejrychlejší nalezení rovnováhy a spokojenosti... Chtěla jsem psát na mail, ale nějak jsem se ho tu nemohla dopátrat.. Hodně sil. Klára

Anonymní řekl(a)...

No, tak teď řvu i já .... a dám to anonymně, protože nemusí všichni vědět :-)

Anonymní řekl(a)...

Pochopila jsem to tak, že od vás odchází manžel - pletu se?

Pan WLK řekl(a)...

Zatím tedy neodcházím. Mám to chápat jako, že mi někdo nabízí azyl?

Petra T řekl(a)...

To jsou takove velmi oblibene komentare, kdy clovek na verejny profil napise nejaky naznak "problemu" a pak se ukaji tim, kolik lidi zajima.... jak se vsichni snazi dovtipit, co se deje, hadaji, spekuluji, lituji a nabizi pomoc.... prije mi to zbytecne a srabacke, takhle se bavit... Petra

Klarkas řekl(a)...

Nevím vůbec o co jde, ale držím palce....

MartinaC řekl(a)...

Milá Wlčice,
moc ráda Vás čtu a přeju Vám, aby trápení bylo pokud možno minulostí.
Až budete mit tu pravou wlčí náladu, moc prosím o napsání článku o lidské blbosti, protože na tu snad jedině zabere Váš nadhled a humor.
Přeji hezký večer
Martina Cichrová

Alča řekl(a)...

Markét, kdybys potřebovala ucho, jedno nabízím. Nevím, co se děje, ale drž se.

<> řekl(a)...

Já bych panu Wlkovi nabídla azyl u sporáku, kdyby náhodou někdy bylo potřeba :)

Wlcice řekl(a)...

No nazdar, chvíli nejsem doma a můj blog -zdá se- má nového domovníka.

Takže asi tak: ke komentářům týkajících se pana Wlka-říkám jasně a stručně-kdyby snad někdo zas nezvládl čtení s porozuměním: DOMA BUDE!! ;-)

MartiněC děkuji, že pojmenovala věci pravými jmény.

A pro paní PetruT a jiné: pokud si někdo čte zdejší příspěvky pravidelně a porozuměním - pak pochopil, oč jde. Stačí pročíst minulý týden. Nemám ráda příběhy bez konce, a proto je nepíšu. Všechny podstatné informace v textu obsažené jsou.

Takže zbytečné jsou patrně pouze vaše návštěvy zde- zjevně potřebujete něco jednoduššího ke čtení-spíš takové čtení bez přemýšlení.

Slovo srabácké ve vztahu k mé osobě mi připadá poměrně silné a pro mou povahu nevýstižné; zato slovo drzost a nevychovanost k osobě vaší, milá Petro, mi sedí naprosto přesně.

Někdy míň zamená víc, což snad taky není potřeba obšírně vysvětlovat. A když nevím, co bych řekla, radši mlčím.

A neposlechnu rady těch, co jim komentář připadá nevkusný a odstraněníhodný, nechám jej, protože si myslím, že i to k životu blogu patří.