Z jedné směny na druhou

16.-19.12.2010

Posledních pár týdnů mám dojem, že z rychlosti, jakou nabralo moje žití, se mi lehce dělá zle. Do toho ještě přibyly vánoční povinnosti, takže do postele padám hodně po půlnoci. Nezdá se mi nic, jen ráno, když zvoní budík, mám dojem, že je to zlý sen...

Ve čtvrtek to u nás třeba vypadalo takhle:

Z práce jsem se pěšky doplazila závějemi v půl šesté večer. Hned se na mě vrhly děti - pořád něco povídají, nebo řešíme úkoly... 
Martinka se těšila na pečení cukroví. Slíbila jsem jí, že bude nacpávat pracny do formiček. Zatímco se pracky pekly, trénovala čtení. Moc ji to baví, jenže jak čte jedno a to samé 5x dokola, pak už nečte, ale recituje zpaměti. Vytáhla jsem tedy nějaký starý slabikář, a tak se do čtení vrhla s chutí.
Do toho Majda studovala přírodopis a průběžně mě zahrnovala dotazy s kosterní tematikou :-)  měla jsem dojem, že se zblázním. Od rána jsem neměla chvíli klidu!

A do toho všeho ještě mňoukal kocour, který je neustále při chuti a snaží se dobýt do plechové krabice s granulemi.
Pracky se dopekly.
Vlk zmizel na pravidelný volejbal. Než jsem připravila něco k jídlu, uložila děti a poklidila taknějak, bylo skoro půl desáté. Klasika.

V pátek ráno mi nebylo nějak dobře. Chvíli zima, chvíli teplo... bolest v krku, Vidina víkendu mě dohnala k návštěvě ORL- no a mám angínu. Zas tu mojí. Pravou. Takže vypadám jak golem- krk zmizel, polykat nelze - alespoň zhubnu ;-) Chroupu penicilin a střídám to s ibalginem, zkrátka k předvánoční pohodě daleko.

Děti využívají mé neškodnosti a vesele vlčí, jejich psací stůl připomíná jedo velké smetiště. Tak já nevím, jestli k nám letos Ježíšek bude mít odvahu zaletět... aby se tu nenakazil, nebo v tom binci neztratil...

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ach jo, drž se. Před chvílí jsem u plácání cukroví viděla v TV příběh vlka Lobo a Ernesta Thompsona Setona. Drž se jako Lobo a nepadni, hlavně se pořádně uzdrav. zuzi

Anonymní řekl(a)...

Přeju brzké uzdravení. Jo vánoce jsou holt svátky "klidu".... Olga

Jitka Neradová řekl(a)...

O nemocích před Vánoci něco vím. Tak Ti jen přeji, ať je líp. A ježíšek určitě přiletí, je statečný:-)

Marci řekl(a)...

jsme se asi naklonovali, já to mám taky tak hektický,ani blog se mi psát nechce. Nemít děti tak letos vánoce ignoruju někde v teple,ale kvůli prckovi to nějak přežiju,ale je to peklo...Tak držím palce a piš více,chybíte mi.

Lucka řekl(a)...

prášky, ať brzo zaberou a je líp!!

thora řekl(a)...

Get well soon!

Anonymní řekl(a)...

Markét, to mě moc mrzí, že nám churavíš, já měla hnusnou angínu na konci října a byl to očistec, tak snad se ti brzo uleví. Iva

Andrea řekl(a)...

taky ti přeju, vlčí ženo, at to rychle překonáš!