O nožičce a vhodném datu narozenin

5.4.2011

Dnešní příspěvek začnu pochlubou: Vykvetl mi ibišek- čili  čínská růže ;-) A překvapil mě velice, že na jedné rostlině vystavil květy různých druhů. Všechny mi připadají krásné.


Jinak mám v úmyslu se věnovat své mladší dceři Martině. :-) Za poslední dva dny měla zas dva zaznamenáníhodné výstupy.


Výstup první: O nožičce

Je sobota ráno. Martina se probudila v dobré náladě. Já už jsem byla vzhůru a četla si. Martina se přiharašila ke mně do postele a zůstala u nohou.  Chodidla mi koukala zpod peřiny. Martina mi svou dlaní začala třít mé gigachodidlo a povídá: "To je ale pěkná nožička! Ta musí být jistě alespoň 30let stará!!"  ...  tak to mě vážně těší, že mám tak mladou nožičku ;-)


Výstup druhý: Kdy je dobré mít narozeniny.


"Mami, Honza dneska rozdával ve škole bonbony", pravilo to moje šestileté individuum. "Měl totiž narozeniny. Jenže já mám narozeniny o prázdninách" - dodala sklesle.
Vysvětluju, že narozeniny si nikdo nemůže naplánovat dopředu a že všechno má své výhody a nevýhody.
"Nojo, když mám narozeniny o prázdninách, alespoŇ mi můžete dát pozvánku k moři a já ji nebudu muset odmítat! To kdybych je měla třeba teď v dubnu, musela bych pak dopisovat písanku a nemohla bych pozvánku přijmout!!", konstatovala spokojeně Martina.
Vysvětlila jsem to zřejmě až moc jasně :-)

12 komentářů:

Pan WLK řekl(a)...

Až se budou rozdávat pozvánky k moři, já mám narozeniny v září. Jen aby se nezapomnělo.

wlcice řekl(a)...

To už je po sezóně!!
Vybral sis opravdu špatné datum k narození :-)), tudiž máš prostě smůlu!!! - vysvětlila jsem to dost jasně?? ;-)

K. řekl(a)...

:-)))

thora řekl(a)...

I need an invitation to Sternberk! It's only a 12 hours tour by car :-)

wlcice řekl(a)...

Thora:
Pokud máš narozeniny o prázdninách, není problém :-))

Jarmila řekl(a)...

Já bych tedy pozvánku k moři neodmítla, ani kdybych pak musela dopisovat písanku!
A ibišek je moc krásný :-)

Anonymní řekl(a)...

kupte si dnešní lidovky,je tam pěkný článek o vašem oblíbeném barování...jinak máte bezva styl psaní...klára

wlcice řekl(a)...

Kláro,
děkuji!
na posledním Barování byl redaktor z LN, tak jsem pořád číhala, co kde vyjde a oni si to nasyslili až týden před Barováním v Lucerně-aby byla reklama ;-) dík za tip.

Aranel řekl(a)...

Tak tedy krásná mladá nožičko...jestli budeš rozdávat dárky k narozeninám, stačí Řím ...děkuji tvoje oddaná stará noha :o)))

Andrea řekl(a)...

A březen, březen..nezačíná už sezóna..alespoń malinko...prosím:-)))

Amelie řekl(a)...

Nádherný ibišek!

Pisarka řekl(a)...

Já s těmi prosincovými taky přijdu nazmar, to už jsou pozvánky rozebrané.
A už jsem tu jednou psala, že jsem ráda, že se podělíš o hlášky svých dětí. K nezaplacení :-))