Obousměrná výchova

11.4.2011

Naše Martina ovládá mistrně dovednost při jakékoli činnosti zmazat sebe i okolí vším, co se nabízí. Jsou dny, kdy jí ani dvě trika na den nestačí.

Stolování je taky pouze pro silnější povahy- po požití čehokoli jsou obvykle stopy nejen na oblečení, ale i na ubrusu.

O čistotě pracovní desky jejího psacího stolu ani nemluvím. Zaobaleně lze řící, že její povrch je plastický- neustále opatlaný lepidlem, izolepou, vysypanými hoblinami z ořezaných pastelek... zkrátka tvůrčí prostředí...

Rozlítila mě zase svou upatlaností, a tak jsem láteřila: "Martino, ty jsi takové prase!!"
Martina provinile dodala: "Ty ostudo..."
Hned jsem plynule navázala: "Jo, ty ostudo jedna!!"
A Martina stroze: "Ty jsi ostuda!  Že se nestydíš takhle mluvit se svým dítětem!!!"

Tak a mám to!  Pravdu jsme měly výjimečně obě ;-) - Ona by měla přestat prasit a já hudrovat....

Jediné, co  udržuje v čistotě- jsou knihy. Je pyšná na to, že už si sama umí číst a ačkoli doma máme stohy čtiva pro její věkovou kategorii, taháme ještě další svazky z knihovny... my jsme prostě samá anomálie ;-)

11 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Ostudo..že seč nestydíš..takhle mluvit s takovou šikovnou holčičkou!

K. řekl(a)...

jeje, to kdyby jedla s nasim martinem, tak by to bylo na povolani velke uklidove cety:-)).

Iva řekl(a)...

Tuhle knižní anomálii máme taky. Knihovna plná a taháme domů další a další...Za prasení nenadávám, umím to taky :)

ivy řekl(a)...

Jakápak ostuda,je to velká šikulka.A že naprasí u jídla?To přeci nevadí,hlavně že jí chutná :-))

Pisarka řekl(a)...

Ona bude prostě po tobě - ji jen tak neukecáš :-))

Aranel řekl(a)...

...to mi řekni jak je možné, že třeba Miška ve třech letech jedla spořádaně příborem a nyní je to čuník ....no a já nejsem babička ale ostuda :oD

Amelie řekl(a)...

Krásná fotka...a čuníky mám doma tři. :-)

Lucka řekl(a)...

zcela souhlasím s komentářem Pisarky :))

u nás už to taky začíná, stačí abych zvýšila hlas na Vaška a už od Sofi slyším: Maminko, neříkej to tatínkovi tak škaredě....
/zvýšit v mém případě znamená zdůraznit :D /

Janah -Švédské listy řekl(a)...

Obousměrná výchova u nás také panovala, až jsem si občas nebyla jistá, kdo je tu matka a kdo dítě :D

Anonymní řekl(a)...

Co je to za knížku, kterou Martinka čte na fotce?

wlcice řekl(a)...

myslím,že Kočka Kačka. ;-)