Barování - záskok!

6.6.2011

A je tu další díl seriálu (já doufám, že nekonečného :-) ) Barování Sandry Novákové- tentokrát trošku po cimrmanovsku- čili "Záskok" :-)



-----------------------------------------------------
jentak pod čarou:

Je zajímavé, že čtenáři tohoto blogu se rozdělili na dvě extrémistické sekce. Jedna je otrávená, sotva zahlédne v nadpisu slovo Barování a hlásí se k názoru, že dál článek ani nečte, že pro pochybnou kulturu provozovanou povětšinou hvězdami komerčních TV nemají pochopení a nechápou, "co na tom mám"??


Druhá sekce naopak ještě před odchodem z Malostranské besedy už žadoní, kdy budou videa a kdy budu mít čas něco napsat :-))


No a pak je tu ještě jedna podskupinka, která se zajímá hlavně o "Bleskové"  drby (tedy ty určené pro nejmenované -mezi prostým lidem tolik oblíbené - bulvární deníky) - tedy kdo, s kým, co a jak... a jestli mám i nějaké "Bleskové" fotky... tak to nemám. Nefotím nikoho v situaci, kdy by to ani mně nebylo příjemné a pokud je někdo na baru častěji s někým, s nímž zrovna nesdílí společnou domácnost, pak to není moje starost. Organizátoři bulvární novináře nevpouštějí a já tedy jako soukromé bulvární očko působit nehodlám :-) Nemám na to totiž příslušné vybavení- ani technické, ani morální :-)


Tenhle pořad je mi sympatický právě tou mírou "demokracie projevu"- nebo jak to nazvat. Každý může zkusit cokoli- tedy cokoli mu projde u kolegů, u publika... atmosféra značně uvolněná, neb valná většina lidí - a doufám, že i účinkujících-  tam jde relaxovat.
------------------------------------------------------

Takže: zprávy z Barování budou vždycky, když tam zajdu- resp. když ukořistím lupeny :-)
Videa trochu cenzuruju :-)) (občas se tam zachytí i spousta nežádoucích jevů :-)) a bulvární fotky nepořizuju- tedy alepoŇ žádné, které by pak někoho "bolely." Nemám důvod.

A teď tedy letem-světem-obrazem i zvukem: malé ozvěny Barování s magickým datem 6.6.2011!

Začalo velmi netypicky. Poprvé chyběl  skalní barovací moderátor- Filip Rajmont. To se ještě nikdy nestalo a většina publika značně znejistěla. Místo něj na jeviště přiskotačil Ondra Brzobohatý. Zpravil publikum o tom, proč je F.R. nepřítomen- vymyslel si samozřejmě celou ságu a nepochybuji o tom, že mu někteří důvěřivci skočili i na to, že F.R. je těžce nemocen  a depresemi a nedostatkem financí zcela zničen, a proto i tolik zhubnul :-))
Publikum svého oblíbence posléze vítalo mohutnými ovacemi :-))



O.B. uváděl hosty s humorem sobě vlastním; do toho stíhal odbíhat k piánu a zpívat -  zkrátka multifunkční člověk ;-)




Na scéně se střídaly starobarovací tváře i (pro mne) zcela nové objevy.


Za naprosto vrcholný kousek (tedy ono jich ten večer bylo několik) považuju vystoupení, které jsme si důvěrně nazvala "geniální barovací kvartet" - :-)

Na scéně: Petr Zimák za bicími, Ondra Ruml a u klavíru 4 ruce, které patřily Ondrovi Brzobohatému a Michalu Skořepovi.



Poprvé se mi zhmotnil Xindl X :-) Kritickým a vtipným textem tak trochu glosoval bulvárový příběh dvou krásných a upřímně zamilovaných mladých lidí :-))




Již zmiňovaný Michal Skořepa přišel do Barování poprvé- tedy prý ani neměl v úmyslu vystupovat, ale nakonec předvedl skvělý výkon a zazpíval Jidáše z  muzikálu JCS,čímž získal vstup na bar zdarma :-))
Jděte na muzikál- Skořepu prostě musíte vidět! (i jako Ježíš už je výborný ;-) - a ani ho nemusejí nijak výrazně upravovat-má svou vlatsní ježíšovskou image :-) )



Přišel i Honza Nedvěd (ten lepší, jak vtipně podotýká F.R. ;-) )

Když ovšem dobrák  Ondřej zjistil, že Honza neumí text písně a hodlá nahlížet na displej svého mobilu jako na tahák, neváhal a nadiktoval publiku jeho číslo a vyzval lidi, aby mu posílali sms- zařízení totiž logicky v tu chvíli zhasne a věnuje se přijímání sms...takže požadovaný text mizí :-) Lidi jsou samozřejmě pro každou špatnost, a tak posílali sms jako o život :-)



Přišla i barovací stálice a povoláním kočka ze Záběhlic :-) - Věra Nerušilová. Zpívala krásnou píseň z muzikálu Kudykam... no a to jsem zrovna nějak nestihla zachytit :-( ..ale na youtube už k dohledání je.

U mikrofonu se vystřídala opravdu spousta lidí- moje oblíbená Martina Bártová, poprvé viděná Tereza Kripnerová, bulvárem vláčená Radka Pavlovčinová, mistr stepařský Tomáš Slavíček - tentokrát dokonce i recitoval :-);  skupiny, které jsem ani neznala: karlovarští LIVE IT a skupina A Banquet se svým vlastním hudebním stylem "futu-roll" :-) Hoši to rozjeli na plný pecky. Jsou hluční, originální a samozřejmě po sociálních sítích  komunikující ;-)

Večer se tradičně protáhl... nechtělo se nám domů, čímž jsme se ještě u baru stihli obohatit o některé vtipné scénky ze zákulisí :-)) Zorganizovali akci na "záchranu bubeníka"  P.Z., kterého si fanynka oblíbila natolik, že to vypadalo, že bubny nesbalí ani do rána- zato sbalen bude dozajista tou urputnou dámou i proti své vůli :-)), pochválili Skořepu za jeho výstup- snad mu to udělalo radost :-)

No zkrátka tohle  Barování bylo jedno z nejvyvedenějších, co jsem  po dobu své poctivé docházky viděla- ačkoli to na začátku vypadalo taknějak rozpačitě ;-), vznikla z toho nakonec  parádní sešlost!

Po prázdninách se budu těšit zas...
AntiBaristi si můžou oddychnout- dva měsíce je touto přízemní kulturou nebudu obtěžovat ;-)- a my závisláci se budeme sjíždět na  youtube, abychom nějak zaplašili absťák :-))

8 komentářů:

Lucka řekl(a)...

patřím k nadšencům.
Nejedou mi videa, tak se večer kouknem s mužem společně :)

Laďka a Pavel řekl(a)...

Tak po La Putyce další "kultura", která snad někdy bude ve Zlíně :-) Wlčice má dobrý vkus na zábavu a docela bych se ráda dostala na nějaké to Barování...
Laďka.
P.S. Na nějaké ty nepřejícné a negativní čtenáře bych se zvysoka... Vždycky se najde někdo, kdo si blog přečte, nenapíše nic a pak má plno řečí a pokud někdo nechce, tak ať nečte. Věřím, že těch, kdo se rádi vracejí a těší se na příjemné počtení je mnohem víc :-)

Andrea řekl(a)...

hlásím se k jedné z těch extrémistických skupin!bylo to oužasný:-)A bvo co ti jde s tím ondrou?:-))Ať si sám vybere:)))

LenkaS řekl(a)...

Hlásím se k nadšencům ;-).
Těším se na nové příspěvky. Dobře vyberte dovolenkovou destinaci!

Unknown řekl(a)...

Wlčice,já se ráda kochám tvou záplavou videí i textu kolem Barování,a tiše závidím,že se mi jen tak a hodně dlouho nepoštěstí se na něj dojet podívat.
Piš a Baruj dál a nenech se otrávit protivy co neví...A dokud sami nepoznají nikdy nepochopí :o).

Gabro řekl(a)...

Už se těším, až mi to zas jednou vyjde a třeba nějaký ten lupen na mě zase zbyde :-). Super videa... Úplně jsem si představila, že tam taky sedím!

Klarkas řekl(a)...

Děsně mě baví číst o barování, člověk, co se jen tak nedostane do Prahy alespoň ví, co je nového. XindlX je naprosto jedinečnej a vystihnul to úplně přesně :-)

Anonymní řekl(a)...

Tak já osobně se na každý Váš barovací příspěvek moc těším! :-) Moc se mi ten styl líbí a je fajn, že něco takového existuje - jen škoda, že jen v Praze :-)
Moc si užijte dovolenou, Simona