Poslední zářijový den

30.9.2011

Poslední zářijový den činí každoročně tečku za nejzběsilejším měsícem v roce a zároveň mi mění moji věkovou číslovku ;-)
Děti se mě ptaly, kolik mi je a jestli mi to nevadí :-))) I kdyby vadilo, tak si myslím, že s  tím stejně nic nenadělám... ale ono je mi taknějak fuk.  Dělat ze sebe nestárnoucího diblíka- to nehodlám; a tvářit se moudře, abych si dodala vážnosti-  už teprv ne. Takže to beru, jak to je, pokud je číslovka kulatá, uspořádám mejdan, pokud ne- odbyde se to posezením s kamarádkami "u kafe". AlespoŇ je důvod se vidět ;-)

Doma pěstujeme docela pěknou zábavu: snažíme se oslavence vždy překvapit nějakou originalitou, něčím, co by nečekal. Žádné tucty párů potřebných  ponožek, nebo bankovky do obálky- "kup si něco a nezdržuj nás": Nesnáším tyto typy darů - a to nezávisí na výši obnosu, jaký se v obálce nachází. Radost mi udělá drobnost, když budu vidět, že si s vymýšlením a přípravou dal dotyčný práci. Snažím se v tomto duchu vychovávat i děti- a snad se to daří :-))

Pan Wlk (krom jiných skvostů) donesl orchideu zvláštního barevného provedení. Pracovně jí říkáme "ženich a nevěsta". Je moc krásná- a vznešená, tak jak orchideje bývají. Jen nevím, jak dlouho vydrží být modrá, podezírám prodejce z nějakého barvicího fíglu.

Majda vyslyšela mé přání! Ví, co mě těší a kam chodím ráda- a vyrobila originální dárkový poukaz. Jupí! Tak se těším, že v pondělí zas naběhnu do třídy za svým skvělým Adrianem z Grimsby :-), aby zdokonaloval mé znalosti mé oblíbené angličtiny.


Martinka vyrobila obrázek "Vzpomínka na Řecko".


A společný oběd proběhne až v neděli, neb na sobotu si všichni něco domluvili mimo domov, jen já to nestihla a zůstala na základně s dětmi.
Ale po celotýdenním kvapíku mi to vůbec nevadí...

20 komentářů:

Lucka řekl(a)...

Milá Wlčiče, přejeme krásné narozeniny. Dary jsi dostala úžasné :)
neni nad originály :))

Jitka Neradová řekl(a)...

Krásné dárky, moc. A dobrou chuť ke svátečnímu obědu

thora řekl(a)...

Srdečně gratuluji k narozeninám a přeju hezký víkend s rodinou a vše nejlepší do dalšího roku.

Iva řekl(a)...

I já se připojuji ke gratulantům. Moje nejmladší slaví pro změnuprvní říjnový. Tak vše nej a hlavně si to užij.

Jarmila řekl(a)...

Taky se připojuju a blahopřeju k narozeninám. Všechny dárky jsou moc hezké :-)
J.

Marianna řekl(a)...

Krásné narozeniny dodatečně a v příštím roce pevné zdraví i nervy, stále úsměv na tváři, i když některé situace mohou být spíš k pláči, radost z běžných věcí, dětí, morčat, prarodičů i kulturních zážitků přeji! A ať se Majdin dárek pěkně zúročí - hned na něj skoč a poptej se na posed, řemdich, sudlici, houfnici a bombardu ;)

Marci řekl(a)...

Ahoj ,
pro Vás v září narozené mám já obzvlášť slabost.
Nepřeji Ti to nejlepší,přeji Ti klidný průměrný život :),nevyčuhuj z řady a užívej si to ...

wlcice řekl(a)...

Za gratulace děkuji všem!

a Maríně: ano, to byl jeden z argumentů, proč kurz AJ s rod.mluvčím: "nic neumím, musím tam chodit" :-)) -a důkazů je celá řada ;-)

Marci: ano, klidný a třebas i průměrný život-to bych chtěla někdy zkusit ;-)

Unknown řekl(a)...

Milá Wlčice,přeji ti vše nej nej :-)!!!
Dárky origoš od dětí jsou krásné :o).
A připojuji se k Marci s přáním průměrného života bez vyčuhování z řady :o)))) .

Jitty řekl(a)...

Wlčice:-), ahoj Váho:-)), hele, ten ročník narození by mě docela zajímal:.-) abych věděla, o kolik let a 1 den jsi mladší..)))´
Dodatečně všechno nej:-))!!

Jitty řekl(a)...

Te´d jsme si uvědomila, že jsem to napsala blbě, já slavila až v sobotu:-ú... Takže vlastně o 1 den starší a ...

Baris řekl(a)...

VSechno nejlepsi k narozeninam! A hezkou nedeli, u vas je pry krasne, tady je mlha :(

LenkaS řekl(a)...

Velmi originální dárky! :-) Posíláme další gratulaci!

Baruschka řekl(a)...

Všechno nej nej i ze sousedství :-) A docela se hrozím toho, až budou rekonstruuovat naší školu.. Teď k nám chodí právě žáci z Hovorčovické.. Nicméně, když vidím, jak kvalitní máme novou dlažbu v šatnách, otvírá se mi kudla v kapse.. Nehledě na to, že dětem byly odebrány lavičky, aby se ta skvělá dlažba nepoškrábala..

Andrea řekl(a)...

gartulace, veliká, markét, ta by to chtělo alespoň naše káva:-)))

Kopretina řekl(a)...

Wlčice, dodatečně gratulace i ode mne. Taky mám ráda nápadité dárky, na těch co jsi dostala jde vidět, že jsou vymýšlené s láskou.
J.

Markéta a Luki řekl(a)...

Připojujeme se s Lukim ke gratulantům :-) vše nej nej nej, hodně štěstí, zdraví, lásky, klidu, pohody.

Unknown řekl(a)...

Pěkné dárečky, také přeji všechno nejlepší:-)))

Marta řekl(a)...

Krásné dárky. Přeju všechno nejlepší k narozeninám!

Aranel řekl(a)...

Jak mi mohlo uniknout???...Markéto přeji vše nejlepší k narozeninám...inu ať se sny plní :o)