Někdy mám pocit,


 že na co sáhnu, to jistojistě bez komplikací neproběhne.

I rohodla jsme se, že svou dlouholetou přítelkyni odměním narozeninovým dárkem: objednám jí roční předplatné jednoho dámského společenského časopisu- říkejme mu třeba "Hašteřivá žena".

Začala jsem na tom opravdu pracovat hned a šla do toho s pocitem, že to nemůže být problém... Získat si stálého klienta na celých 12měsíců s tím, že zaplatí předem a nebude si na stánku kupovat jen tu a tam výtisk až poté, co jej prohlédne, zda stojí za přečtení- to je přece terno! Časopisů je v nabídce tolik!!
Tak první verze skutečně nasvědčovala tomu, že časopis bude chodit od října 2014, ale to nakonec neklaplo.

Vyplnila jsem na příslušném webu objednávkový formulář a nedělo se nic. Tak jsem vyhledala telefonní číslo, trpělivě se proklikala přes otravné menu a mačkala poslušně příslušná čísla, až jsem se dovolala živého člověka.

Slečna mi asertivně oznámila, že na vyřízení objednávky mají 5pracovních dní- tak jsme složitě se slečnou počítaly, že to už jako uběhlo skoro dvakrát...  "Tak nám to pošlete ještě jednou", zaševelila bezstarostně a líbezně s přáním hezkého dne se se mnou rozloučila.
"No, to určitě", pomyslela jsem si zlostně. "Já tu budu jako pako vyplňovat formuláře a  žadonit, kam vám mám poslat svoje peníze?? Ani náhodou! Vyberu si jinde.", spřádala jsem pomstu.

 A hle! Druhý den přistála v mém mailu faktura se všemi údaji- které jsem tedy slečně do telefonu sice nehlásila, zato jsem je vyplnila do formuláře, který byl na internetu na jejich webu.... No vida, tak objednávka přecejen neztratila- jen nám někam zapadla - sice se zpožděním a bez potvrzení ale už je tu naostro a pěkně s pokyny k platbě. Jen cena nesouhlasí- v můj neprospěch samozřejmě. Takže fakturu posílám obratem zpět s dotazem, proč je cena vyšší. Druhá reklamace byla také uznána. 

Napotřetí to bylo podle mých představ: souhlasil název zboží, jeho cena i všechny údaje.
Problémem snad ještě může být skutečnost, že fakturační adresa je odlišná od dodací- tak s napětím očekávám, zda obdarovaná ještě neobdrží složenku a pokyn k uhrazení daru. (což se mi u této "předplatní" společnosti už také jednou stalo). No nebudu předjímat, nechám se překvapit...

Předplatné od října jsme každopádně nestihli- automaticky se oddálilo o měsíc (omluvami se vzájemně nezdržujeme) a bude tedy (SNAD!!) od listopadu - doufám, že 2014.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

už jsem vyhlížela nový článek.. to víš, každý čteme jiné periodikum :))

Jediné předplatné, se kterým u nás nebyl problém, bylo Sluníčko :)

Lucka od Fíků

Lukáš řekl(a)...

Ano, ať žije Česká pošta, zejména když jejím prostřednictvím přichází pracovní smlouva :D