Narozeninové Barování

15.4.2012

Na tento díl Barování jsem původně vůbec neměla jít. V březnu jsem nestihla  předprodej lístků, což ani nevadilo neb události, které pak následovaly nenasvědčovaly tomu, že shánění lístků na Barování bude mým prvořadým zájmem.

 D. (říkejme mu Dobrák :-)) dva lístky navíc měl a nabídl je ke koupi. Ty však posléze prodal někomu jinému, jelikož nabyl dojmu, že my dva budeme truchlit pěkně v klidu a osamoceně... a tak jsem to prostě vzdala. Nikomu jsem nevolala, ani nepsala, nikoho o vstupenky neuháněla... Řekla jsem si, že je čas změn, že všechno pěkné letos asi končí, tudíž to nebudu lámat přes koleno a nechám to plavat.

Až se do toho obula L. (říkejme jí  Lidumilka).Volala, aby mi oznámila, že  pro nás má dva lístky i s místenkou :-) Nechápu, jak to ta ženská dělá, ale co si umane, to dokáže.

 Datum se shodovalo s datem 30.narozenin ředitelky tohoto skvělého pořadu- Sandry Novákové... a tak se slušelo zakoupit alespoň kytici. Absolvovala jsem tedy v neděli  menší turné po okolních květinářstvích, protože pořídit 30kousků stejných rostlin není jen tak! :-)
Nakonec jsem ulovila červené tulipány a směle jsme vyrazili do Malostranské besedy.

Večer byl půvabný. Jednak jsme se viděli se spoustou známých a kamarádů, jednak na nás čekal rezervovaný stoleček :-)) /cedulku jsem si samozřejmě odnesla- ta má pro Baristy extrahodnotu! :-) /

Na podiu se vystřídala řada milých hostů, kteří díky své druhové odlišnosti opět vytvořili pestrobarevný program a zavalili Sandru gratulacemi a pugety.
 Díky všem.

Ukázky sem  přibydou časem- jsem teď nějaká zpomalená, tak prosím o strpení... vlastně jsem spoustu věcí ani nenahrála. Baterka v digi zůstala poprvé po 2letech  nevybitá a karta nezaplněná ... achjo. Snad se mi to časem zas upraví do normálu ;-)

Tak alespoň ilustrační foto:

 
Tento večer byl zvláštní i tím, že Filip Rajmont dostal nápad! Začal obdarovávat diváky v publiku. Nebyla to tombola v pravém slova smyslu. On si totiž příjemce svých darů pečlivě vybíral. ;-)
Nejhůř dopadla Andrea. Ač se snažila dělat neviditelnou a očima div nepropíchla stůl,  bylo jí to málo platné, štěstí se na ni smálo téměř nepřetržitě :-)) ...a odnesla si domů plnou igelitku darů :-) Nejexkluzivnější je jistě nezničitelný ubrus s meganápisem TESCO :-)) Když si k němu dokoupí stůl, jistě jej bohatě využije....

Na mě se štěstí taky usmálo :-) ..jak jinak... Získala jsem neuvěřitelně kýčovitou zelenou krabičku, na jejímž víku trůní mnohobarevný klaun. Všichni se mi od srdce vysmáli... a oddychli si, že se štěstí neusmálo na ně. Nesla jsem ji domů s tím, že si k ní rozhodně nehodlám vytvářet žádný citový vztah- a ledabyle ji pohodila v obýváku na stůl.


V pondělí po obědě přišla Martinka ze školy. Zblejskla tu hrůzu, popadla ji do rukou  a volala: "To je krááásnááá krabička!!" 
Já úplně ochromeně a vzteky bez sebe, že jsem ji díky své liknavosti nezlikvidovala včas, zdrceně odpovídám: "Hmm. No, je to povedený kousek. Tu jsem včera vyhrála... Chceš ji?"
"Jupííí, ty jsi ta nejhodnější maminka!!!", jásalo to naivní dítě a srdečně mě ze všech sil objalo....

Tak takhle jsem zcela neprávem sklidila úspěch a přišla k záviděníhodnému titulu :-))

Po chvíli Martina donesla krabičku obydlenou...


...  je jasné, že té se asi hnedtak nezbavíme. 

Tak velké díky, pane magistře, člene činohry ND,  hned je naše domácnost veselejší :-) 
Doufám, že tato dárková akce byla jen a pouze u příležitosti narozenin paní Sandry a nebude se opakovat častěji ;-)

Večer rychle utekl. Byl moc příjemný. 
Chvíli jsme ještě poseděli u baru a rázem jsme se v posteli ocitli až ve chvíli, kdy hodiny ukazovaly 3hodiny. 
To nám ten pracovní týden pěkně začíná ;-)... 

Děkuju L., že tak usilovně pečuje o mé duševno a jala se dělat mi kulturního referenta. Až zregeneruju, doufám, že jí to vrátím :-)) 

A děkuju všem, kteří  se podílejí na organizování této zcela nezařaditelné kulturní akce.
To jsou moje duševní lázně :-) Sem já bych si koupila klidně předplatné ;-)

10 komentářů:

Mija řekl(a)...

Mám ráda tvůj humor Wlčice, gratuluji k úlovku..tedy Martince. Mně se totiž líbí taky :), ale možná by v ní skončilo něco jiného..náhradní dudlíky?

ivy řekl(a)...

Ta krabička je tak příšerná,až je krásná :-))

LenkaS řekl(a)...

Skvělé dárky!! Překrásná krabička a především lístky. ;-) Potěšení na všech stranách.

Aranel na cestě.... řekl(a)...

hele...proto to dělám :o)))..(já to dostávám zpátky ...mě se ujala jedna frontová bojovnice na lupeny...a v dííívadle jsem skoro každý večer :oD)
...no my naši domácnost pečlivě zbavujeme všeho nepotřebného ...až se nám začlo tuuuuuze stýskat, takže jedno prima rozesmáté srdce s cigárem...proč ne:oD

sardinka řekl(a)...

Milá Wlčice, díky za Váš vtipný komentář...vlastně za všechny komentáře Barování, na které se s Filipem vždycky těšíme. Díky za Vaší přízeň i za přízeň celé vaší party! Vážím si toho a dělá mě to opravdu šťastnou, když vidím, že tenhle večer působí blahodárně i na další duše, než jen tu mojí:-) A jsem moc ráda, že jsme pro vás tentokrát dokázali vygenerovat ty dvě vstupenky, aby jste se mohli alespoň trochu odreagovat a třeba jen na chvilku zapomenout na velice smutnou událost, jakou vám osud  přinesl. Přeji vám, abyste se s touto životní zkouškou co nejdřív všichni vyrovnali. A pokud se mohu alespoň trochu odvděčit za vaší věrnost Barování, tak lístečky u stolu  "rezervace  pro Baristy" se stanou pravidlem. Předprodej ale budete musete zdolávat i nadále sami. S Filipem máme každý k dispozici pouze dvacet lístků, které musíme vždy spravedlivě rozdistribuovat mezi rodinu, přátele, účinkující a přátele účinkujících. Takže doufám, že dvanáctého května vás budeme moci opět pobavit a rozveselit.  L neboli Lidumilka jak říkáte má na mě kontakt. Tedy očekávám, že buď Vy nebo Váš kulturní referent se ozvete a nahlásíte počet míst, které následně označkuji. S úctou,  vděkem i přáním už jen světlých chvil....Sandra Nováková

Lucka řekl(a)...

Aranelka by měla dostat metál!!!
Moc pěkně to zařídila :)

Musím říct, že u fotky krabičky, mi zaskočila snídaně :)))

Anonymní řekl(a)...

No paráda, že se večer vydařil. Krabička je no zajímavá,ale paráda, že se Martince líbí. Iva

JitkaI řekl(a)...

Naprosto chápu, že Martinka krabičku zabavila, náš Marek by z ní byl taky unešený :-))

Emily řekl(a)...

Konečně se dneska taky zasměju, příhoda s krabičkou a Martinkou je úžasná - díky za "rozsvícení" dnešního dne. Mám/měla jsem (navzdory slunečnému počasí) ničím nepodložený a neomluvitelný splín.
Ony jsou si v tomhle ty děti podobné, Vojta si jednou oblíbil příšerné růžové prasátko, co řvalo: "I love you!" Nosil ho všude s sebou. Všechny naše pokusy ho zneškodnit byly naprosto marné.

Janthalea řekl(a)...

Krabičce rozumím, mé děťátka mají taky takovou - jen hranatou - každý jednu a skladují v ním stále se rozšiřující kolekci mléčných zubů :-))