Bez Barování ....

30.10.2012

... by pro nás měsíc nebyl úplný ;-)

Pracné shánění lístků, domlouvání se -kolik komu ještě chybí, přebývá... no prostě klasický  barovací rituálek. Lístek na Barování je mým oblíbeným narozeninovým dárkem- a musím říct, že mi za něj ještě nikdo nevynadal, pokud mi tedy nevytkl hned po akci, že je to návykové a že by chtěl ještě. :-)

Toto Barování bylo ale začarované. Nečekaně jsme neměli kam dát dítě. :-( Děda byl v práci, babička si vyrazila do divadla, takže nám zbývala "plonková" hodina mezi naším odchodem na poslední chvíli a dědovým příchodem z rachoty. Dávat Martinu k sousedům ve všední den večer mi připadalo nevkusné...stejnětak jako pozdní příchod do nacpaného sálu. ... a tak se nám Martinu se podařilo ukecat. ;-)
Dostala k dispozici mobil a já jí připravila "bojovku", takže ji po telefonu cestou na koncert budu navigovat, kde má poklad hledat. :-) Prima. Vyšlo to. Nám se podařilo zaparkovat ve 2.kole objíždění ve Valdštejnské ulici, poklad byl objeven ve chvíli, kdy jsme kráčeli k Malostranské besedě. (důmyslně jsem ho ukryla do nohavice džín, které se sušily v koupelně ;-)) 

Cestou mi začaly od kamarádů pípat SMS, jakože dneska nesedíme a že v MB je asitak 2x více lidí, než se tam vejde... "Houstne, máme problém, nemáme kde sedět..." - považovala jsme je za žertovné až do té doby, než se ukázalo, že opravdu došlo k šumu na drátě a místa k sezení nemáme ... Bylo mi ale to fuk. Po všechn těch peripatiích jsem už zkrátka nebyla schopná vyvinout jakýkoli odboj.

Díky komunikativní Aranel a převratu, který zorganizovala osobně ředitelka celého večera Sandra Nováková ;-), jsme se vešli :-). Pak zas ovšem nastala situace, že všem bylo všechno trapné :-) Na taková protekční místa jsme se odmítali posadit, Sandra tvrdila, že opravdu nikomu místa nezasedneme...  :-)) No situace!! ...

Po této chaotické úvodní předscéně uvedl Filip Rajmont další barovací večer. A byl opět skvělý! Filip i ten večer ;-)

Hostů se vystřídalo mnoho. Někteří i mně neznámí, ale výborní.
Zahájila oblíbená Bára Poláková - jak jinak než písní z vlastní dílny:



Po krátkém vtipkování o učitelkách se na jevišti objevila Filipova učitelka zpěvu, jejíž jméno jsem si hodlala zapamatovat- tudíž jsem si ho nenapsala, a proto ho už dneska nevím... ;-) Nicméně osoba na 1.pohled velmi výrazná a krásně zpívající za ukázku stojí :-)



Nechyběla ani obdivuhodná Věra Nerušilová (seděla s námi - tedy spíš asi my s ní ;-)-  u stolu; takhle vitální bych tedy chtěla za pár let být - před ní musí pomyslný klobouk smeknout snad každý)



Skvělým oživením večera bylo premiérové vystoupení seskupení Futur Swing.




Během večera vyhlásil Filip soutěž. Lidi měli psát svoje návrhy, jak architektonicky vylepšit oblast hlavního nádraží v Praze, přičemž se zakázalo "bourat magistrálu". Vybrané odpovědi měly být honorovány vstupenkami na koncert jana Budaře a Eliščina bandu v ROXY. Super! Za "kreativní" :-) odpověď máme s Wlkem dva lístky na 21.11. :-))

Na jevišti se vystřídalo tolik úžasných čísel, že to opravdu není možné všechno zmapovat.
Barování má už i svoje oblíbené stálice- kdysi nejmladší účinkující Crazy Áňu (tentokráte přišla v doprovodu své sestry Marie). Zazpívat a zažertovat s Filipem přišel i Ben Cristovao a no a v novém účesu dorazil i Honza Nedvěd (ten lepší, jak s oblibou F.R. dodává) Tak Honza si vždycky nějakou ptákovinu připraví, nezklamal ani tentokrát, když se rozhodl parodovat nejsledovanější youtubeklip (tím je mimochodem tato šílenost- se 641miliony zhlédnutí???-je to vůbec možný?? ;--)

Tak Honza to pojal takto :-)))




Parádní vystoupení měla i skupina A Banquet, ale to je takový nářez, že ze záznamu na digifoto to opravdu není ono. Ovšem propláchnout hlavu  v rytmu "futu-roll" si cvičně můžete i zde:



Takže díky všem za další skvělý večer plný hudby, pohody a přátelských setkání... byť tam nebylo k hnutí, bylo to skvělé!!!
Lístky na listopadové Barování už máme, opět posloužily i jako atraktivní dárek :-)
No a já s tím psaním o Barování asi končím, protože to má jediný a dost negativní efekt: lístky na něj sháním čímdál hůř ;-)



7 komentářů:

Lucka řekl(a)...

Mě by teda zajímalo, jaké řešení jste navrhli :))

Teda nemít reportáže z Barování..

Unknown řekl(a)...

Wlčice jsem zvědavá jaké návrhy jste dali vy dva s Wlkem :-).
A s nepsaním o Barování...že to je jen žert,viď :-) ?
Pokaždé se třesu a radostí nadskakuju,když vidím další záznam o "Barování".

wlcice řekl(a)...

Když se nesměla v návrzích "bourat magistrála"- navrhli jsme zbourat obludné garáže u Státní opery.

No, vy nemít reportáže- a já mít pak lístky bez problémů- to je slušný obchod, ne? ;-)

Unknown řekl(a)...

Inu obchod by to byl slušný,nebýt jedné skutečnosti...a to té,že jinak než reportáží od Tebe se tam nedostanu.(rošťák Jéňa nemá ještě rok,no :-) ).

Andrea řekl(a)...

No já jeden lístek budu mít...páč druhý neseženu asama jít nechci..tak kdyby někdo měl zájem...

Aranel na cestě.... řekl(a)...

Andy nešil...a my také tvoje rodina ...Barovací :o)

Wlči, dík za videjíčka...uhel pohledu mělas pěkný :o)))

Marianna řekl(a)...

Když to tančí i Madonna (http://revue.idnes.cz/madonna-tancila-gangnam-style-d2l-/zajimavosti.aspx?c=A121114_114324_zajimavosti_zar), tak proč ne Honza Nedvěd ;)