Jesus Christ Superstar v HDK

5.11.2010

V pátek večer jsme se vypravili na předpremiéru anšeho oblíbeného muzikálu JCS. V novém nastudování ji připravilo HDK. Počítali jsme s Wlkem, kolikrát jsme kdysi před lety navštívili představení ve Spirále- já se dopočítala šesti. :-) Bylo to úchvatné, a tak jsme trochu měla strach, abych nepodlehla příliš srovnávání.
Taky NOID v roli Jidáše není zrovna mým favoritem ...

Ale představení bylo skvělé! Noid nakonec nebyl vůbec špatný, jen chvílemi mu (podle mého)  nebylo úplně dobře rozumět. Moc (mile) mě překvapila Dasha, choreografii  a davové scény Pavla Strouhala mám ráda a dirigent Balage- to je vždy záruka kvality.Fotit se nesmělo a uvaděčka jako naschvál stála přímo vedle nás... takže jen dvě nekvalitní ilustrační fotky.

Ukázku ze zkoušky můžete vidět u kolegy :-)

Muzikál si nenechte ujít, blíží se Vánoce, tak proč někoho neobdarovat kulturním zážitkem ;-)!

4 komentáře:

JaninkaD řekl(a)...

Jéé, super! Zrovna včera jsem ulovila kamarádku, takže teď už jenom koupit lístky a tradááá na muzikál! Bude to můj první (velký stydící se smajlík), jsem kulturní barbar, ale snažím se napravit!

Aranel řekl(a)...

Ježíši jak já se těším :oDDD taky toho Noida nemusím

Baruschka řekl(a)...

Wow.. moje naprosto nejmilovanější muzikálové představení.. myslím, že jsem ho viděla asi tolikrát co vy a navíc, když se chci hodně nabudit, pouštím si dvojCD 300. reprízy... Na Vánoce nám pravidelně doma hraje Beat a tam .. kupodivu JCS.. i když v angličtině.. a já, kupodivu, preferuju českou verzi... nevím, jestli bych uměla akceptovat jiné lidi než ty, co znám :-D Střihavka, Čok, Bárta, Basiková.. Miluju to!!!! :-)

Andrea řekl(a)...

No já to taky miluju! To jste si užili, to věřím:-)