Listopadové Barování

b21.- 22.11.2010

Stal se zázrak a my jsme měli to štěstí, že jsme zas mohli vyrazit na Barování. Boj o lístky se pro nás stal sportem. Naštěstí sportujeme jako jeden mnohapočetný tým, takže to zatím vždycky "nějak dopadlo" :-)

Toto barování bylo jubilejní: třicáté a konalo se výjimečně v neděli. Malostranská beseda opět praskala ve švech :-) Tentokrát s námi šli i  Marcela se Slávkem. Odjezd byl dramatický- časově to vůbec neklaplo, protože venkovani zrovna ten den měli potřebu měnit zimní gumy, pak zas nemohli nastartovat... zkrátka samé potíže.   :-))

Barování opět nezklamalo. Nevím, jak  to Sandra Nováková s Filipem Rajmontem dělají, ale sezvou vždycky bandu úžasných muzikantů. Zbrusu novým hostem pořadu byla skupina "Šťastní a Veselí". Pobavil mě název, ale i to, že jedním z muzikantů byl Rofy, kterého jsme před lety obdivovali v české verzi muzikálu CATS jako kocoura Rambajze- byl vynikající!.

Skvělý a vtipný byl i Saša Minajev. Spustil písně v ruštině, v češtině....

Anglicky, česky, francouzsky a rusky ...to zpívá kdekdo, ale persky - to umí výborně jen Ali Amiri. Stejně dobře si prý vede i ve své lékařské profesi- dermatologa- to říkal sám Filip Rajmont, který se u něj léčil :-)

Velký potlesk sklidil klasicky Eddie Stoilow. Chodí tam rádi, vždycky velice děkují za potlesk a přízeň... jen mi malinko vadí, že na Barování hrají pořád stejné písničky.

No a můj favorit a miláček publika Ondřej Brzobohatý tradičně nezklamal. Jojo, takhle to vypadá, když má někdo talent .. jeho duet s Elvisem se musí prostě vidět :-))





Bylo toho samozřejmě mnohem víc. Končilo se dvě hodiny po půlnoci. Venku pršelo a vůbec bylo nevlídno, ale to nevadilo. Byli jsme plni zážitků a dojmů, Marcela se Slávkem rovněž unešeni a nakaženi závislostí zvanou "barománie" :-)) Domů jsme jeli autem. Řídila Marcela, která jediná tam celý večer seděla s coca colou. Cestu jsme si krátili tím, že jsme ji se Slávkem fotili, jak řídí naše velké žluté auto, což působilo patrně šoky protijedoucím autům, neb řidiči jistě registrovali záře blesků našich foťáků- bezpohcyby evokující myšlenku na focení radarem za překročení rychlosti. :-) Bavili jsem se tím báječně a docela dlouho :-))

Jediným slabším momentem je spánkový deficit, který si návštěvou tothoto pořadu 100% navodíte a celý dlouhý týden budete dohánět.

Dohrabali jsme se domů skoro ve 3 ráno. Mě čekalo ještě jedno překvapení... kocour dostal chuŤ na makové buchty, které mi Marcela přivezla v krabičce. Vynaložil velké úsilí, aby se do krabičky dostal, takže ubrus na stole byl shrnutý do jedné velké koule, ale zadařilo se-  a všechny buchty byly okousané a roztahané po pokoji. Já se na ně tak těšila!! Myslela jsem, že ho přetrhnu. Chtěla jsem tu spoušť alespoŇ částěčně zlikvidovat, ale jak jsem  sáhla po příručním luxu, spadl ze zdi- rána jak hrom... takže všichni bezpečně věděli, že jsme se vrátili domů. To bylo ráno chytrých dotazů.... ;-)

Ten nenažranec jeden nenažranej britskej  nedostal za trest  do misky granule, jak očekával, ale nakrájela jsme mu tam tu makovou buchtu, co okousal.
Nevyvedlo ho to z míry.  S klidem ji zkonzumoval...
Účinky opia se projevily záhy: nahrabal si pod sebe deku a prospal celé dopoledne s nacpaným břichem.

5 komentářů:

pafcasim řekl(a)...

Jak to děláte, že se tam dostanete??? :-))))
Vždyť je to permanentně vyprodané!!!! :-(((

Jak to tak líčíš, láká mě to zažít také, ale bez známosti v pokladně to asi nepůjde ;-)

Hezký advent!

Eliska řekl(a)...

Úžasný!!! Mám slzy v očích dojetím ze začátku, pak jsem se málem udusila smíchem z pokračování...:)

Ondra má talent...
Eliška

LenkaS řekl(a)...

Úplně jsem se vžila do atmosféry. DÍKY! :-)

Andrea řekl(a)...

No taky vám to závidím ataky netuším..jak se tam dostanete..můj nerv by takový zážitek taky potřeboval:-)))

Aranel řekl(a)...

Jo jo musím se opakovat, Ondra je talent, skvělé složení a na Barování chci prostě takyyyyy :oD