Dozvuky oslav

7.8.2011

Uplakaný nedělní den byl zakončen nádherným západem slunce.

Vzpomínali jsme, jak se před sedmi lety jelo narychlo a zcela nečekaně do porodnice. Je to historka úsměvná :-)) A dovezený suvenýr taky stojí zato! :-))

Martina si svůj narozeninový den užívala po svém.
Dostala včera totiž také "dárkový poukaz" na kulturu dle vlastního výběru. Domluvila se s dárcem, že půjdou do kina a do dinoparku na Harfě. Nevěřila jsem!! Oba mi to v podstatě jen oznámili. Maminka dárce vše organizovala. Lilo jak z konve.
Prošli dinopark, kde Martina nikdy nebyla. Zakoupili i dinosauří vejce, takže mi na kuchyňské lince ještě v kyblíku klíčí dinosaurus!!



Vytoužené náušnice samozřejmě byly naděleny! :-))
Ve zlatnictví jsme měly vybráno, nakoupeno i zaplaceno během 3minut! Prodavačky se smály. Ty původní náušnice Martina opustila se slovy: "ty si můžete nechat"... no, klasická Martina ;-)

8 komentářů:

Blanka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Blanka řekl(a)...

První koment jsem musela smazat, nějak mi to po ránu dělá překlepy. Chtěla jsem napsat, že náušnice jsou moc krásný a je dobře, že Martinka má už od útlého věku jasný názor na vzhled svých šperků.

JaninkaD řekl(a)...

Martince moooc gratuluju a přeji jen to nejlepší. Náušnice jsou nádherný!

A dinousara jsme taky pěstovali, ale nám se nevyvedl. Něco jsme udělali špatně. Budeme muset znova vyzkoušet. (Páč se nemůžu smířit s tím, že všem se zadařilo a nám ne! Taková nespravedlnost:o))

Andrea řekl(a)...

Dinosaurus se mi taky nevylíhl, či spíš byl nějakej divnej..

a naušnice se vám fakt povedly, moc se mi líbí...

Stanka řekl(a)...

A nechali si ich?

Nové náušničky sú veľmi pekné.

JitkaI řekl(a)...

Všechno nejlepší Martince, máme stejný vkus,náušnice se mi taky moc líbí.Ovšem já jsem větší držgrešle,já bych si nechala i ty staré :-))
A dinosaura jsme líhli vloni - povedlo se.

wlcice řekl(a)...

:-)) to se ví, že staré jsme nesli domů- ceny zlata stoupají ;-) -musíme se chovat ekonomicky :-))

dinosaurus vylíhnut a obdivován ;-)!

Janah -Švédské listy řekl(a)...

Náušnice se povedly. Dinosaurus mě zaujal, to za našich dětí ještě nebylo (možná naštěstí :-) )