Sedm svíček

6.8.2011

...sfoukla Martina na dortu na sobotní oslavě. Byla šťastná. Konečně se dočkala. Pozvala si kamarádky, díky dovoleným se to opět některým nehodilo, a tak jsme letos měli jen 6 dětí.


Pro mne jsou nejhorší ty přípravy. Naučili jsme si děti na zábavný program, takže sotva slupnou dort a pogratulují, už se hrnou na soutěže. Každoročně připravíme s Wlkem bojovku v lesíku, který máme hned za barákem. Samozřejmě se jde po fáborkách a cestou s e plní úkoly a nakonec se hledá poklad ... tentokrát ještě počasí vypadalo všelijak, takže jsme musela vymýšlet i "suchou" variantu, to pro případ, že se mi omladina nahrne do bytu.... Nakonec se putující děšťové mraky naší lokalitě  zázračně vyhnuly.

Letošní téma hry vymyslela Majda:  "ptáčci" - děti je poznávaly na obrázcích, lovily v lese jejich barevná peříčka a nakonec coby ptáčkové musely sezobat červíky ze stromu. Obrovské želé žížaly jsem prošila a zavěsila na větev stromu.


Pro ztížení úkolu jsme ptáčkům zavázali oči :-) Ptáčkové se chechtali a zobali jak diví!


Po dvou hodinách jsme dorazili zpět na základnu. Grilovalo se maso i kukuřice, děti byly skvělé. Hrály si a nechaly nás dospěláky v klidu. Letos nám pomáhala jedna aktivní maminka a bylo to bezva-moc se to hodilo ;-)
Děti u nás vydržely do 9hodin. Martina terpve pak rozbalovala dárky a jásala. Dostala opravdu krásné věci. Libovala si, že je to bezva mít narozeniny o prázdninách :-)

10 komentářů:

Andrea řekl(a)...

tak jste přežili:-) matě vše nej!

Anonymní řekl(a)...

Všechno nejlepší Martince. Máte to vždy skvěle vymyšlené. J

Jitka Neradová řekl(a)...

Gratuluji Martince. Taková oslava opravdu stojí za to

Janah -Švédské listy řekl(a)...

No, a to nejdůležitější jsme se nedozvěděli - byly náušnice? :D

Oslavenkyni gratuluji, líbí se mi, jak jste vymysleli oslavu.

Lucka řekl(a)...

Jsem stejně zvědavá, na náušnice došlo?
Tématická oslava se mi líbí moc. Martince posíláme gratulaci!!!

Baruschka řekl(a)...

Martince všechno nejlepší! A s červíkama super nápad! Naše Áčka taky milují takovéhle záležitosti, takže mi Andulína už naplánovala oslavu na závěr prázdnin a tohle bude mít určitě velký úspěch. Díky za inspiraci :-)

Anonymní řekl(a)...

To musela byt paradni oslava a uzasne udelane souteze pro deti. Nejakou zizalku bych si take zobla:-)). Pendula

Bragnae řekl(a)...

Takováhle oslava by se mi taky líbila :-) Dodatečně všechno nejlepší oslavenkyni.

Markéta a Luki řekl(a)...

Martince vše nej :-)))
Oslava teda byla parádní:-))

Lucie řekl(a)...

Dodatečně přeji Martince hodně zdraví a jen to NEJ!!! A hlavně, ať zůstane SVÁ, je prostě kouzelná! :)))