Prohrála jsem

18.8.2011

Ano, prohrála jsem svůj boj v antihlodavčí kampani- po urputném týdnu slovních přestřelek a skloňování morčete ve všech pádech.

Neobstály moje argumenty proč si NEpořizovat hlodavce morčecího typu, nepomohly mi ani hlasité citace z vašich komentářů o inteligenci a chování těchto tvorů, nepomohlo ani vyhrožování, že Tobin je šelma kočkovitá po ulovení hlodavce lačnící... prostě moje dvě holčičky věnovaly veškeré úsilí tomu, aby to tu zmanipulovaly - a povedlo se jim to.

Po dobu mé nepřítomnosti na aukru vyhlídly domeček, oměřily místo, kde by mohl stát- aby na hlodavce nefoukalo- a respektovaly moji podmínku, že "doma nebude!" - tudíž budou dva, aby se mohli hřát a být spolu venku. Tatínkovi donesly všechny svoje úspory  a přesvědčily tatínka, že jim ho koupí a smontuje.

No tady ho máme v celé své kráse. Rozkošná garsonka s balkonkem.

Asi mě brzy trefí šlak. Proč já mám vždycky něco, co nechci??
Láteřila jsem tu, protože vím, jak to dopadne. Akorát mi přibyde další starost, až holčičky zjistí, že morčata nemazlí a nejsou tak veselá, jak se píše v příručce... no nic. Vyřešila jsem to tedy po svém. Každý si tu dělá, co chce- proč bych nemohla já?

Vrátila jsem se ke svém starému příteli, kterého jsem poslední roky tak trochu zanedbávala. Byly časy, kdy jsme spolu trávili večery a měli z toho oba dobrý pocit- on, že je užitečný a já, že jsem zas o něco chytřejší.

A to je on :-)


Přihlásila jsem se na intenzivní kurz angličtiny, chodím denně. Lektorka je skvělá, je nás tam pět a musím říct, že se ze mě jen kouří- ale baví mě to. Nemám čas na zbytečné rozčilování, doma udělám, co je třeba, a pak si  zalezu a píšu úkoly, nebo si dám sluchátka a poslouchám ... měla jsem to udělat už dávno! ;-) Mám klid. Hlodavce neřeším a hodlám intenzivně studovat i v září... a pak uvidíme ;-)

Takže lze říci, že ne každá prohra musí být ztrátou ;-)

14 komentářů:

Ipsilonka řekl(a)...

Dobře jste to vyřešila. To Vám fandím.

Andrea řekl(a)...

ty ještě potřebuješ? Ale chválím..a morčata venku, to bude dobrý..nevbo je to domů, ta králíkárna?

Pan WLK řekl(a)...

Objednávám králíkárnu protože Wlčice je na zajíčky.

Lydie řekl(a)...

Vyřešila jste to "na jedničku".Přeji hodně elánu k učení.Holčičky starost o morčata zvládnou.Příroda jim pomůže.Morčata jsou docela odolná.

wlcice řekl(a)...

pro Wlka:

:-) někdo je na zajíčky, někdo na Wlky a někdo na hlavu... sám se zařaď do kategorie a přeju vám třem hodně zdaru při vedení VAŠÍ morčecí farmy!
My s Tobinem to budeme z dálky pozorovat! ;-)

Anonymní řekl(a)...

No,já to teda viděla (pro Tebe), jako předem prohraný boj :).AJ - tleskám, koneckonců můžeš jim (morčatům :)) láti jinou řečí, Šárka

Anonymní řekl(a)...

Supr přístup, hodný následování! Gratulace velká od zuzi.

JitkaI řekl(a)...

Garsonka je supr! :-). Jsem docela zvědavá,jak dlouho je bude (a z jaké dálky) Tobin "jen" pozorovat.

Unknown řekl(a)...

S pobavení sleduju tuhle kauzu a jsem zvědavá stejně jako Jitkal jak dlouho bude Tobin "jen" sledovat :o).

Lenka řekl(a)...

Wlčice ještě pod okno koně a máte všechno :-)

Iva řekl(a)...

A že jsem si to myslela jak to dopadne...Že by vlastní zkušenost ?
Přeju hodně zdaru všem v péči o " mazlíky " a pevné nervy Wlkům dospělákům.

Anonymní řekl(a)...

Eja: krásný domeček...no co už. Faktem je že když budou venku, odpadne smrad a rozházená podestýlka. Doporučuju na léto oplocený výběh s malým domečkem uvnitř, aby si mohla zalézt v případě potřeby, sama jsem jeden vyráběla :-). Morčata jsou pak šťastná a krásně spasou příslušný kus pozemku - při troše štěstí můžete prodat sekačku na trávu :-).

Lucka řekl(a)...

nechci strašit, ale dvě morčata mohou být pěkná pohroma. U našich kamarádů se ze dvou samečků vyklubala jedna samička a aktuální počet po třech vrzích je 9 kousků, byly i nějaké úhyny. Kamarádi jsou u veta za exoty, jelikož tolik morčat tam nikdo nekastroval. Než vždy došlo k akci, byl někěrý z "chlapečků" v očekávání.
Předem varuju, že potomky morčat na Hané nevítáme :)))

thora řekl(a)...

Thank you for making me laugh so hard! My daughter couldn't understand why I wouldn't want to keep a horse on our balcony when she was little.

Reading the latter part of your post: congrats, you have won (not lost).