Slunný pozdrav

červen 2012

 Tak jsem se chystala, jak si budu užívat volna, nic nedělat a psát si denně blog... a opak je pravdou. Než mi došlo, že mám lenošit, už je čas balit a vrátit se zpět do pražského chaosu :-(

Na ostrově momentálně panuje vlna veder, teplota snad neklesla pod 34°C. Voda je jako kafe a všichni se povalují jak polomrtví hroši ve vodě, nebo sedí na baru a užívají si svoje zaplacené "all in".

Měli jsme půjčené auto, a tak jsme ostrov zevrubně prozkoumali. Pěkné to tu mají, ale na trvalé žití bych zdejší kraj asi nevolila.

Tak snad se dostanu k tomu nějak zpracovat fotky a lehce pojednat o tom, co mi uvízlo na kartě ve foťáku.

Martinu jsme uchovali živou, což považuju za největší úspěch, protože to je skutečně dítě pohybující se stále na jiné planetě. Měla zde několik povedených scének :-) Ona je neustále pod vodou. Potápěla se s brýlemi. Z vody na břeh vylezla bez brýlí. Prostě je během ponoru ztratila, aniž by si toho všimla. Myslela, že je má na hlavě... to jen na důkaz toho, že je vždy "nad věcí". ... já už tedy míň... ;-)

Zítra se vydáme s kufry na leštiště... a za rok se určitě vypravíme tímto směrem zas.... už se znám. Hledám v nabídkách CK, ale pak stejně skončím na řeckém ostrově ;-)

  

5 komentářů:

Blanka řekl(a)...

Už se těším, až bude tady pořádné léto.

JitkaI řekl(a)...

Tak doufám,že ty "baterky" se stihly alespoň trošku dobít!
A jinak bych mohla vaši Martinku seznámit s naším Markem - to by byla povedená dvojka,taky mám dost často pocit,že se pohybuje v jiném světě :-))

Amelie řekl(a)...

Krásné povídání a super foto. Je dobře, že si odpočinete a naberete sil.

LenkaS řekl(a)...

Těšíme se na vaše další fotky a zážitky ze slunné dovči. :-)

Unknown řekl(a)...

Zdravím po delší době:-) jsem ráda, že jste si odpočinuli a že dovolená vyšla se vším všudy. A ještě mi nedá nenapsat, že Martinka je skvělá, pokaždé se jejím kouskům musím smát:-)