DV-TV

27.11.2014

Nepatřím k rozsáhlé skupině televizních diváků. Vlastně ani nevím, který pořad bych uvedla, kdybych někomu měla "něco ke sledování" doporučit. 

Nedávno mi ale kdosi poslal upozornění na DV TV. Konkrétně na rozhovor s M. Vieweghem. 

Rozhovory vedou střídavě dva šikovní moderátoři: Drtinová- Veselovský. A musím říct, že DV TV je mým  "večerníčkem" - před spaním beru iPad a náhodným výběrem lovím, co si dám - těch cca 15minut jsme schopná u sledování vydržet ;-) 

Vieweghovo zamyšlení nad životem- jak si sáhl na dno (a možná i hlouběji) a nemůže se vzpamatovat z toho zázraku "zmrtvýchvstání" -bylo prvním, co jsem zhlédla. 
Rozhovory v rubrice kultura jsou bezva. Bavilo mě knihkupcovo zamyšlení nad fantazií dětí- co ji zabíjí a co ji rozvíjí a konstatování, že tvrzení, že "děti málo čtou" zas není úplně tak jednozněčné... (hurá!!) 
Úžasný byl kultivovaný projev  Marka Ebena, který prohlásil, že "doba zhrubla a je to na drsnější obutí"

...a pak lze taky masochisticky zabloudit do rubriky POLITIKA a zhlédnout skvosty typu "rozhovor s mluvčím prezidenta ČR" - dalo mi to tedy práci vydržet do konce, ale je to poučné... chlapec z rodu Grossů a Březinů- však nejden z nich začínal tím, že "někomu" držel aktovku se spisy... ten to ještě někam dotáhne!

Pěkně jsem si početla i v blozích- Jan Burian a jeho "Neuvěřitelná drzost" to myslím dobře reprezentuje...

Dalo by se tam toho najít víc, ale ten čas... každopádně doporučuju k nahlédnutí.

6 komentářů:

Helena Šilhánková řekl(a)...

Já na ně taky nemám moc času, ale na oplátku doporučuju třeba rozhovor s Rittigem. Je to tedy samozřejmě děs a síla, ale zároveň i snad trošku nadějné v tom, že Veselovský ho opravdu rozhodil. Pouštěla jsem to i studentům na ukázku, jak dobře má být žurnalista připravený. Díky za další tipy.

Drotarka řekl(a)...

Aha, tak už viem prečo sa nové CD Ebenov volá Čas holin :-)

Mne stačí "20 minut s... " v rozhlase, da sa pritom robiť svačina a piť kafe a oči oddychujú aspoň chvíľu... Veselovský stojí za to i v rozhlase.

wlcice řekl(a)...

Veselovský je mi příjemnější- jeho styl vedení rozhovorů mi více vyhovuje. Oba novináři jsou chytří, bezvadně připravení (kdy to stíhají všechno načíst, to by mne zajímalo), ale Veselovský mi připadá, že se víc pouští do improvizace- svižněji reaguje na odpovědi hostů- Drtinová má připravené otázky- předpokládá nějaké odpovědi- a občas mám dojem, že tam k nim pak ty hosty tak trochu "tlačí"- ale je to jen můj subjektivní dojem.

Celková úroveň: "u mě dobrý" ;-)

Anonymní řekl(a)...

díky za tip..

to je už druhý dnes.

První byl od kolegy na Kancelář Blaník

https://www.stream.cz/porady/blanik

L. od Fiku

Anonymní řekl(a)...

Mě hodně zaujal rozhovor s Richardem Krajčem. Hodně zvláštní. Simona

Anonymní řekl(a)...

Díky za tip, zatím jsem omrkla první 2 z pánů + p. Špačka. Upřímně mě - v dobrém - překvapil Viewegh, a nemyslím, že by to byla póza. No a Marek Eben je standardně sympaťák. Teď sbírám síly na mluvčího prezidenta ... tak uvidíme. Jo, a díky tvým ukázkám z Barování (kam se já osobně nedostanu) jsem alespoň okoukla FCB Filipovi, on je fakt hodně vtipnej. Renina Š.