Svátek

13.7.2011

Rádi vyhledáváme nejrůznější důvody k "oslavám" :-)
Dneska se jeden oficiální  nabízel- v kalendáři je tento den věnovaný všem Markétám- tedy i mně! :-))

Majdě se podle došlých SMS udělalo lépe a s babičkou přes den naspávaly probdělou noc. Z našeho plánovaného výjezdu do HK sešlo. Zůstali jsme s Wlkem doma. Venku lilo, nikam na večeři se nám nechtělo. Wlk pojal oslavu originálně :-)) Má tedy spoustu nectností (jako každý chlap ;-)), ale jeho velkou předností je jeho hravost a nápaditost v oblasti kravin.

Vystrojil mi retro oslavu- u babičky vyšťoural plexisklový tácek, doběhl pro šunkové chlebíčky, nelenil a zakoupil (podle mě nepitelné) víno zn. Sklepmistr (horší snad je jen Svíčka :-)), sebe oděl ve dvacet let starý oblek a širokou kravatu, natužil patku alá "Discopříběh" a v ruce třímal klasické rudé karafiáty (prý to byla fuška je sehnat :-)) a poukaz na rekreaci ROH :-))

Válela jsem se tu smíchy. Asociace se dostavily ihned, a tak jsme vzpomínali, jak jsme "tehdy" žili a co jsme jedli a pili :-)) Sklepmistra jsem nakonec usmlouvala- zůstal zavřený ;-)- a došlo na šampáňo. Po včerejší zkušenosti jsme se rozhodli láhev rychle vypít, abychom stihli alkohol odbourat a v případě potřeby (že zas Majdě bude zle) v noci vyjet k zásahu ;-)  
(nic takového naštěstí nebylo třeba)

Zatímco jsme konzumovali chlebíčky a řehtali se všemu možnému, venku se schylovalo k pěkné bouřce. Pro někoho romantická záležitoat, pro mě jeden z důvodů někam zalézt. Hromy bily, blesky křižovaly oblohu, utěsnila jsem všechna okna, stáhla žaluzie... aby můj drahý romantik rozrazil balkonové dveře dokořán, nainstaloval stativ a začal tu nádheru fotit!! 
Neskutečný!!!

Každý jsme oslavu pojal po svém. Tobin se s námi docela nudil. Bouřka ho nevzrušila, ani v TV nic pořádného nedávali...a tak usnul :-)

8 komentářů:

Aranel řekl(a)...

Zrovna včera jsme si říkali co asi s Vámi je ....jak trávite léto.... nezbývá než se červenat dosyta....no jo zapoměli...jestli to není tím, že jsme hledali v kalendáři jméno Wlčice a Markétu tím pádem přehlídli:o) Přejeme ti Markéto dodatečně vše nejlepší k svátku !!! S Wlkem tedy žádná nuda není ...a co se někde sejít..ptá se i Pepa...na červené s přívlastkem "kapitalistické" :oD

Anonymní řekl(a)...

eja: bravo, jako vystřižené z Vlasty z r. 98! To musela být nezapomenutelná oslava.

Danka a Jaro řekl(a)...

Tak všetko naj k meninám.
Mmch, úplne rovnakú tácku máme aj my a kúpili sme si ju pred cca 6 rokmi, pretože má ideálny rozmer na našu obľúbenú banánovú roládu :-)

wlcice řekl(a)...

Aranel: jasně, můžeme dát jedno s přívlastkem či bez :-)) Jojo, spoustu lidí vůbec netuší, jak se doopravdy jmenuju:-)) Mně to ale vůbec nevadí ;-)Slavím i 4.10.- to je Mezinárodní den zvířat :-))

Chystáme se 9.8. zase do Salmovské- nepřidáte se?

Lucie řekl(a)...

Se tu řechtám, jak to Vlkovi sekne :) Bezva nápad! A foto ekšn chápu :D

A dodatečně přeji jen to nejlepší!!!

Aranel řekl(a)...

Já slavím už všechno... ale já mám k tomu pádný důvod ... už jsem stará :oDDDu
Jasně 9.8. a co proto udělat??? mám si někam stoupnout a dělat frontovou ženu ?

Andrea řekl(a)...

chci se taaky přidat...děvěčky moje

Anonymní řekl(a)...

Panebože, takovýho gratulanta bych brala všemi deseti. Húúúúúúú! zuzi