Den poté...

23.2.2012

tak do skoku mi ještě není, ale doufám, že brzy bude :-)

Včera to byl zážitek!
Nikdy jsem nebyla na operaci v lokální anestezii. neuměla jsem si to představit a docela mě to děsilo. No, zajímavá zkušenost. ;-) Doktor si s vámi normálně povídá. Vy máte možnost si v případě potřeby dýchnout N2O - tedy "rajský plyn", což jsem ani nedělala, protože jsem měla strach, že mi pak bude zle. (moje utkvělá představa...)

Popisovat zákrok by asi bylo brutální. Ale já byla ráda, že "mám přehled o tom, co se mi děje" a že mi pan dr. všechno vysvětlil- a po dohodě i ukázal, co vypreparoval ven. ;-)

Nožka byla poněkud komplikovanější, než se zdálo, a tak po dvou hodinách byla akce ukončena- a zbytek až zase za měsíc.

Včerejší večer nicmoc- tedy loupla jsem si nějaké léky na bolest, což normálně nedělám, takže jsme zjistili, že v naší domácnosti se nenachází ani 400 Ibalgin. Nacpala jsem se nějakými pilulemi pro děti s tím, že jsem si jich vzala víc..a dalo se i spát  :-)

Nohu mám samozřejmě celou zavázanou a tu a tam něco zabolí. Ale nic dramatického. Jen mě to dost omezuje v pohybu. Dneska jsem měla jít na vycházku... nechce se mi. Fouká tam a je tam nevlídno. Šmajdám tady po bytě a vypadám jak zaměstnanec Ministry of Silly Walk :-))



Tak děkuju všem, kteří drželi palce a projevili zájem :-) Za měsíc budou mít šanci si to zopakovat. Jednou se fakt zblázním. Až budu mít někdy něco podle plánu- tedy bez komplikací- tak... mě to asi nebude ani bavit. ;-)
Každopádně se těším a chci věřit tomu, že nastane okamžik, kdy mě noha bolet nebude, nebude otékat, nebude trpět záněty... a v létě třeba budu nosit i kalhoty kratší než ke kotníkům :-)

O úspěšnosti operace se prý dá zodpovědně hovořit po půl roce.... tak nebudu dělat předčasné závěry.

Příště určitě o něčem veselejším! :-))


13 komentářů:

Jitka Neradová řekl(a)...

Tak relaxuj a odpočívej, zasloužíš si to. A něco hezkého za odměnu. Krásný rekonvalescenční večer

Mija řekl(a)...

wlčice den poté zní optimisticky, moc přeji, aby i po půl roce byly jen dobré zprávy..

Marci řekl(a)...

pozitivní,žes přežila...gratuluju(mám problém s ověřováním tvých slov a to fakt nejsem robot(

wlcice řekl(a)...

:-) ano, přežila a vůbec se netěším na to pokračování :-((

blogger aktivně zavedl nějaký složitější systém ověřovacích slov- jdu to zrušit... taky mě to štve-asi jsem dyslektik, nikdy to nezvládnu napoprvé ;-)

Andrea řekl(a)...

markét, kde se to ruší..je to děsný, nejsem schopná spostě lidem psát komenty..

Lucka řekl(a)...

to jsem ráda, že píšeš :)

v rámci možností odpočivej

Katka řekl(a)...

Držím palce, aby to šlo k lepšiemu :-) Tiež som jedným zo zamestnancov onoho ministerstva, ale ja tam mám doživotný pracovný pomer :-)))

wlcice řekl(a)...

Katka:
- já doufám, že já jen na dobu určitou :-)))

...miluju tanhle humor ;-)!

Marci řekl(a)...

Zase tak zle ti není,když dokážeš ovládat počítač:)Díky za odheslení.připadala jsem si hloupě,nikdy jsem nedala první pokus...

Šárka řekl(a)...

jo,nějakou dobu jsem nebyla na netu a takové překvápko, teď myslím Tvou nožku :).Markét, drž se svého černého humoru a ono to půjde.Š.

Unknown řekl(a)...

Wlčice,tož vitaj doma :-),hojně používej a žij svůj "černý humor" a my,tedy alespoň já se budu těšit na další Tvé psaní :-).
Doufám,že je Ti opět trochu líp!

Lucie Konečná řekl(a)...

Ach ty nohy! Budeme je ještě dlouho potřebovat, tak se držte. Neskákat! Ani z radosti.

Amelie řekl(a)...

Jsem ráda, že jsi v pořádku..i já jsem byla v srpnu 2x při vědomí, i když radost jsem z toho neměla...Ono to 2 hodiny poslouchat taky není nic moc. Držím palce, aby se to dobře hojilo.