Nemůžu se sebou vydržet!

6.2.2012

Je to tak. prostě jsou dny- tedy spíše období, kdy sama se sebou nemůžu vydržet. Všechno se děje úplně jinak, než je třeba- a já se "vezu" na vlně a ovlivnit nemůžu vůbec nic.

Tak tedy:
Minulý týden jsem se po letech  odhodlala navštívit chirurga, aby koukl na moji nohu poslední rok pravidelně stíhanou záněty žil. Že je třeba operovat,  mi bylo samozřejmě jasné. jen jsem to nechtěla slyšet.

Chirurg si se mnou pěkně popovídal, pročetl papíry s nálezy svých kolegů ...  a idyla skončila v momentě, kdy pravil: "Tak ukažte, co máte..."
No, já ukázala a dr. se lehce zděsil. Z původně avizovaného termínu "jaro- asi duben" byl rázem únor- a to nejlépe hned. I povolal pan dr. sestru, aby vytvořila v rozpisu jedno celé volné odpoledne a přeobjednala pacientky s "drobnými" výkony. (to už jsem byla skoro mrtvá... )

Dr. mě ujistil, že není třeba se bát. (no jasně, chirurg- řeže rád, zatímco já omdlívám , sotva na mě posvítí ty reflekrory nad operačním stolem). Dal mi papíry na předoperační vyšetření a důrazně mě požádal, abych se opatrovala ;-) a jakékoli změny a onemocnění včas hlásila. Slíbila jsem.

Tak první kousek se mi zdařil hned  tři dny poté.. Kráčela jsem pěkně k autu- a prásk- zakopla jsem na jakémsi vyštíplém schodě u BILLY - a letěla směr parkoviště tak asi metr vzduchem, než jsem dopadla na všechny čtyř na promrzlý asfalt. Kolena odřená, ruce naražené a v rukavici díra.

Včera mě noha bolela tak, že jsem se osmělila a zavolala k naší paní dr., jestli bych nemohla přijít nohu ukázat, že nevím, jestli jsem hypochondr, nebo jestli jsem na nervy, ale že mi něco je... Dr. spráskla ruce, projela mi nožky ultrazvukem a mám zánět žil. Tak jsem vyfasovala několik krabic léků a hlavně moje "oblíbené" injekce.

Volala jsem panu chirurgovi, že už nevím, co mám se sebou dělat, že jsem se tolik soustředila, abych se opatrovala, až jsem si rozbila (asi po více jak 30letech) obě kolena  a uhnala si zánět žil... Nechápal. Pravil, že tušil, že bude "legrace", ale že netušil, že až tak velká. :-)

Tak uvidíme. Operace je stanovena na magické datum 22.2.2012 ve 12hodin. Je to normální??? :-)) No není, tak se podle toho zřejmě chovám...

11 komentářů:

Aranel řekl(a)...

No budu na tě myslet...takový datum se nedá zapomenout. Cítím s tebou páč i mě hnáta bolí jako čert už od října a na doktora si musím ještě počkat...ještě, že se na Baru sedí :o)

Blanka řekl(a)...

No tak to je teda pech. Lepší dát odoperovat a mít pokoj. Já se synem si podobné pěkné injekce pícháme před každou delší cestou, neboť se nám náhodou v rodině potvrdila dědičná porucha srážlivosti krve a to tak, že ji máme skoro všichni.

Unknown řekl(a)...

Já si říkala co se za tím názvem dnešního článku skrývá...Wlčice opatruj se !!!

zuzi řekl(a)...

Soucítím s tebou a rozumím ti, už měsíc mám nějaký neidentifikovatelný problém v tříslech a ne a ne to zmizet. Vadí mi to, kulhám jak čert. Tak sbírám odvahu zajít se ukázat...Tak v tom nejsi sama :)a drž se!

Lucka řekl(a)...

držím ti palce, aby si do 22.2. dožila bez úrazu a akce mohla proběhnout.
Zkus se nechat opatrovat..

Iva řekl(a)...

To je dobé :(. Když už je relativně v pohodě Majda, Martinka se uzdravuje z angíny, tak si něco vymyslí maminka. Co pan Wlk ? Ten je fit? Přeju brzké uzdravení a zdárnou operaci. Hlavně aby byla ku prospěchu a pomohla ti.

LenkaS řekl(a)...

Čím víc se budeš opatrovat, tím větší je šance, že se něco semele. A taky že jo. Moc Ti držím palce, ať se dáš dokupy a magický či jiný termín máš už zdárně za sebou.

Baruschka řekl(a)...

Au, au, au.. úplně tu úpím s tebou.. Držím palce, ať to klapne a zas máš nohy v pořádku.. a hlavně už žádná odřená kolena!

Mija řekl(a)...

Plánované operace nemám taky ráda.., přeju hodně sil, odvahy a šikovné drvoštěpské ruce, aby nebylo už co řešit.

Andrea řekl(a)...

Taky držím palce, markét...ale chápu onavy.kdo by se těšil..

Liška Ryška řekl(a)...

Ajajaj, tak to musím 22.2. držet palce!
Kamarádka taky byla na operaci. A pak byla smutná z oho, že jí manžel neomohl tak, jak si představovala a jak předem avizovala - že nebude moct tahat dítě...
Tak ať dopadne nestresujícně období před operací, operace i po operaci!