Ještě se zde z výchovných důvodů musím podělit o zkušenost, kterou jsem si tento týden pořídila -celkem proti své vůli- při nákupu vstupenek u společnosti TICKETSTREAM.
15.2. začal předprodej vstupenek na velmi žádanou kulturní akci- Barování.. O lístky mi tentokráte hodně šlo, a tak jsem poctivě číhala u PC, abych vyklikala potřebné. Zadařilo se. Přišly pokyny k platbě, která proběhla ještě téhož večera a suma ve výši 1100Kč putovala na účet TS. Všichni obdarovaní se radovali ze štěstí, které je potkalo- tedy z ulovených vstupenek.
Po týdnu se nedělo nic. Žádné povolení k vytištění e-ticketů nedorazilo. Napsala jsem tedy na jediný uvedený mail do TS dotaz, cože je s vyřízením objednávky č. 000???
Odpověď tohoto znění dorazila vzápětí:
Dobrý den,
Bohužel vaši objednávku neevidujeme. Prosím o zaslání detailů platby. Bohužel již nejsou volné vstupenky. Jakmile nám platba dorazí bude vám odeslána zpět na účet.
S pozdravem
Jan Hrnčirík
Reservation Manager
Zaslala jsem tedy podklady pro uskutečnení platby, které mi přišly právě od TS, i potvrzení o jejím provedení a sdělení, že vstupenky již byly slíbeny jako dar, což je tedy velmi trapná situace a že věřím, že to TS nějak vyřeší ...
Ale kdepak. Co by řešil. Napsal jen další mail, kde vlastně nebylo napsáno nic.
Logicky: objednávka nebyla jeho, peníze za ni zaplacené taky ne, takže co? No správně: trhni si nohou a neotravuj, zákazníku. Od toho my tady nejsme, abychom ti dělali za tvoje peníze dobře!
(pro úplnost jen dodávám, že TS si účtuje ke každé vstupence manipulační poplatek 10% z ceny vstupenky)
Jsem alergická na sdělení, která zaberou jen určitý počet řádků, a přesto se z nich nic nedozvíte. Sedla jsem tedy a napsala panu managerovi taky mail:
Dobrý den, vážený pane,
děkuji vám za mail plný hezkých- avšak nic neříkajících- frází.
1/ nenašla jsem zde žádnou zmínku o tom, jak tedy proběhla platba (k čemu jste chtěl zaslat všechny údaje ??) a zda už peníze byly odeslány zpět na účet
2/ kdo je za tuto chybu zodpovědný? Jak k ní došlo a co jste vy jako reservation manager udělal pro to, aby se příště neopakovala?
3/ Kdo je váš nadřízený- resp. komu mám adresovat stížnost na vaše jednání, protože informace, že vtupenky na tuto akci jsou již vyprodané nebyla v době odesílání mailu pravdivá - po 17.hodině se do prodeje vrátily nezaplacené rezervace, tudíž se koupit daly. A jak jsem se vám v předchozím mailu snažila vysvětlit, vaše "chyba" mi způsobila dost velké faux pas, takže tentokrát mi o vstupenky na tuto akci šlo víc než kdykoli jindy.
S pozdravem
M.V.
A nic... Kdo by čekal nějaké gesto- jako třeba trapná a symoblická sleva na příští nákup... ani náhodou. Navíc se ozvali další dva zákazníci, kteří měli stejný problém.
Celou naši komunikaci jsem tedy přeposlala panu šéfdramaturgovi Malostranské besedy, aby měl přehled, jak se prodejce jejich vstupenek chová. Ten tedy přistoupil k problému jinak - taknějak podle mých představ- omlouval se vlastně za něco, co nezpůsobil a snažil se hledat nějakou alternativu....
Závěrem:
Při nákupu u společnosti TICKETSTREAM počítejte s možností, že za svoje peníze nedostanete vůbec nic. Jen podniktete na vlastní náklady jednu bankovní transakci. Vaše případné připomínky s vámi rozhodně řešit nebudou..., ale mají na to lidi!! - nicméně na www se dočtete: /zkopírováno/
Jsme pyšní na to, že Vám můžeme představit první evropský systém rezervace vstupenek v reálném čase. Budovali jsme tento systém za pomoci nejlepších specialistů z celého světa, abychom vytvořili systém, který pracuje jednoduše a efektivně bez omezení hranicemi států. Samozřejmě vítáme Vaše připomínky a návrhy, stačí kliknout na "Kontaktujte nás".Tak jo. Každý jsme pyšný na něco jiného...
12 komentářů:
No tak to je nářez, já jsem přes Ticketstream objednávala jednou lístky na Partičku, ale byla to jen rozervace a platba probíhala v Kanzelsbergeru, takže to proběhlo bez problémů. A rozhořčení chápu, já říct dětem, které skákaly pět metrů vysoko, že se podařilo zarezervovat lístky, že je nakonec nemáme, tak to asi ořvou, jak jsou velký.
Já mám štěstí, že Ticketstream mají u nás v Oční optice (!), takže když tam zajedu, zatím jsem vždy sehnala, co jsem chtěla a lístky mám rovnou vytištěné v ruce. Ale tohle by mě taky naštvalo!
Já jsem u nich kupovala lístky na koncerty a všecko bylo v pohodě, takže mě mrzí, že jsi zažila tohle. Iva
No, nenapadlo mě, že objednávka, na níž byl vystaven platební příkaz může zmizet ze systému beze stopy a bez vysvětlení. Každopádně jsou situace, kdy vrácené peníze nic neřeší. Apropos snad stihnou na ten účet zpět dorazit letos, když je ten přestupný rok.
Ty jsi totiž měla jenom kliknout - pochopila? J
tak to je dost sprostý...
Ja som chcela akurat minuly tyzden do Malostranskej besedy listky na Hm.. a cez Ticketstream ma zarazil ten manipulacny poplatok. Nakoniec sme nemali hlidani pre dieta, takze nic, ale ten popatok by som aj tak platit nechcela. To sa inak kupit listky do MB nedaju ?
Len to pozen vyssie a referuj :-)
Mohu jen potvrdit, protože má první (a zároveň poslední) zkušenost byla jen negativní. Dejte si velký pozor při objednávání konkrétní akce a všemu, co je psáno, věnujte zvýšenou pozornost. Už jen proto, že v podmínkách používání, které si můžete rozkliknou po registraci, se toho moc nedozvíte, nejzajímavější je pak konstatování, že vstupné se nevrací vyjma zrušení či přesunutí akce na jiný termín. Svůj případ nerozvádím (bylo by to na dlohé povídání), ale faktem je, že mi ve finále majitel Alexej Konstantinov napsal, že se mnou končí veškerou komunikaci, protože jim vyhrožuji. Jestli tím myslel mé konstatování, že se v dané věci obrátím na advokáta případně to, že jsem mu poslal odkaz na článek o kontrolách ČOI u internetových obchodů, ze kterých přes 80% porušovalo zákonné normy, to mi už nesdělil. Stejně tak mi neodpověděl ani na jeden z několika mých konkrétních dotazů a připomínek. Pro mě je jednání lidí z této společnosti poplatné tomu, čím se na svých stránkách prsí - jsou prý jedním z největších prodejců vstupenek ve střední a východní Evropě. Ukrajina, Bulharsko, Česká republika, Slovensko. Pan majitel však nejspíš pozapomněl, že existuje i Evropa západní, kde mají firmy vůči svým zákazníkům přístup diametrálně odlišný.
Ještě poznámka k těm stovkám výdejních míst v ČR. V místě mého bydliště jsou tři. Dvě z nich jsem navštívil s dotazem, jak funguje vytištěný e-voucher. V prvním mi nedokázali odpovědět s tím, že tam nic takového ještě neviděli a proto nevědí. Ve druhém jsem pochodil obdobně. Samozřejmě, toto nebyli zaměstnanci Ticketzstream, ale poučeni by být snad měli když pracují v jejich prospěch.
děkuji za příspěvek. Ano, podmínky jsem si taky v tom vzteku tehdy taky prostudovala a zjistila, že vlastně musím jen zaplatit- a co se bude dít dál, to už mi může být jedno. Když jsme zjistila jméno majitele, bylo mi jasné, kolika % je moje šance na úspěch. Jenže na některé akce se jinak ty vstupenky koupit nedají. Využívám tento systém minimálně, nedůvěřuju mu a zklamal nás už 2x. Všechno se dá vyřešit elegantně, aniž by pan majitel tratil, ale tady jde o spokojenost zákazníka až v té nejposlednější řadě. Zisk je zisk :-((
A máte pravdu, že např. v Anglii nebo Německu si považují zákazníků jinak. To jsme byli přímo v šoku,jak všechno fungovalo!
Víte co mi pan Konstantinov po delším čekání, než mi na něj dal jeho pracovník číslo na mobil, napsal? Anglicky, protože česky asi moc neumí... Že mají tisíce spokojených zákazníků a jen já jsem měl problém. Jestli to není taky tím, že se s jeho firmou buď nikdo z poškozených nechce dát do křížku a hodí těch pár stovek za hlavu a nebo se nechá odbýt jejich odpovědí, že to byla chyba zákazníka. Já jsem se holt s tím nesmířil. Není to o tom, že jsem, a přiznám že částečně i svojí vinou, přišel o 1 600,- Kč, ale především o vstřícnosti k zákazníkovi, snaze řešit problém a o tom, že na jejich www stránkách jsou zavádějící a matoucí informace ve vztahu ke vstupenkám a e-voucherům. Nyní mi nezbývá už nic jiného, než to dát k posouzení ČOI.
Jinak bych samozřejmě uvítal, kdyby se naše zkušenosti podařilo nějaký způsobem šířit internetem dál a upozorňovat zákazníky Ticketstreamu na co mají zaměřit při objednávce pozornost. Pokud máte nějakou ideu, případně čte-li to zde někdo další nespokojený a chtěl by se podělit se svým problémem, prosím kontaktujte mne na e-mailu malyli@mpo.cz
Okomentovat