Barovací neděle

11.3.2012

Další setkání se všemi barovníky a následně i barovacími hvězdami hudebního a improvizačního nebe :-)

Vždycky se těším. Nikdy nevím, co se bude hrát. Mám ráda "nové objevy" - člověk při poslechu není ovlivněn názory jiných. Můžu si v klidu sama udělat vlastní názor.
Samozřejmě mám i své stálé oblíbence, takže už při cestě do sálu okukuj, kdo se asi na jevišti objeví tentokrát.

V sále bylo opět husto. VIP hosté obsadili první tři řady stolečků ... zkrátka vše při starém.

Po delší pauze přišel zazpívat nevidomý  Radek Žalud. 
Člověk, který je příkladem toho, že handicap nemusí být překážkou v tom, aby člověk v něčem vynikl a něčeho dosáhl. Je veselý a drsně humorný .-)




Filip Rajmont tentokráte nejen moderoval, ale nechal se  několikrát aktivně zapojit i do zpěvu :-)



Pro mne byla příjemným překvapení  Berenika Kohoutová- díky svodce z bulváru, kterou F.R. poskytl publiku, už i vím, "co je tahle slečna zač" ;-) ...achjo. Nevím, nevím, jak bych se s tímhle naučila žít... etika je pro bulvární novináře pojmem neznámým :-(( 
Nicméně, ať si Berenika v soukromí provozuje cokoli, zpívat umí. Je zajímavá, sebevědomá a pánům se jistě líbí ;-)



Bylo toho mnoho a bylo to fajn posezení :-)

Další videa ještě dodám. Ale zlobí mě internet, souká se jak šnek... pan technik od O2 neshledal žádnou závadu...tak nevím... asi budu muset zpomalit já ;-)

3 komentáře:

Aranel řekl(a)...

Radek mě dostal. Našla jsem si ho v síti... rád hraje karty, zřejmě cinknutý :o)))..a ten silný hlas, je superovej.

Lucka řekl(a)...

díky za reportáž, máme na dnešek večerníčka :))

Amelie řekl(a)...

Moc na vás myslím, upřímnou soustrast!