Komiksy

9.3.2012

Komiksy vládnou světem!

V komiksové úpravě si nyní můžete přečíst též klasiky- Shakespeare  je kupř. nyní vydáván i v nové úpravě japonských manga komiksů, takže třeba bude jako povinná školní četba stravitelný i pro ty, kteří čtou neradi.


I moje děti propadly kouzlu komiksů.
S nadšením se vrhly na moje historické Čtyřlístky (nejnižší číslo má svazek č.35! :-)) Někdy si komiksy i samy kreslí.

Majda se nechala zlákat na účast v soutěži, která byla vyhlášená v souvislosti s premiérou nového českého filmu "Modrý tygr" a jeden soutěžní komiks taky namalovala.

Podmínkou bylo, aby hrdinou příběhu byl právě onen modrý tygr a příběh se musel vejít do šesti předtištěných políček.


 
Tak uvidíme, jak obstojí v konkurenci :-) 
Vyhlášení výsledků je plánováno na 15.3.2012.

9 komentářů:

Lucka řekl(a)...

i u nás doma je komiks oblíben, zejména Vašek ho rád.
Fíková k tomu ještě nedorostla, tak sbírka po mě je prozatím v bezpečí :)

Majdě moc držím palce, aby porota její dílo ocenila!!

Peťka řekl(a)...

Když si to tady tak naťukla tak si dovolím udělat malou reklamu-do dubna probíhá výstava Vynálezy a vynálezci http://vynalezci.nm.cz/cz/uvod jejíž součástí jsou mimo jiné komiksy které mapují život 13 českých vědců, jejich autory jsou studenti Ústavu umění a designu na západočeské univerzitě v Plzni (ehm, tedy i já) krom toho je zde i několik stanovišť kde se dá spousta věcí vyzkoušet. Výstava by měla být bezbariérová a komixy by údajně měly být k dispozici i k zakoupení (ale my z toho samozřejmě nedostaneme ani korunu-tak to v čr zkrátka chodí).

Aranel řekl(a)...

To je krásný!!! holka má talent... budem Majdě držet pěsti :o)

Anonymní řekl(a)...

Spousta příběhů, které dříve vycházely ve Čtyřlístku, má nyní i své samostatné knihy - pan Semtamťuk, Anča a Pepík... U nás též oblíbené. Já sama jsem milovník Garfielda - jsem tlustý a líný a jsem na to hrdý :-)

Olga

ivy řekl(a)...

Kromě toho,že je to skvěle nakreslené,je to i úžasně vtipné.Milovnice koček se nezapře :-))

Určitě budu držet palce !!

LenkaS řekl(a)...

Povedené dílo, Majdi! Držíme palce!

newlife řekl(a)...

hezký a milý komiks! Můj horory milující druháček nakreslil do téhle soutěže modrého tygra, který uvařil sám sebe :-o

Blanka řekl(a)...

Výborný nápad, držím palce.

Andrea řekl(a)...

to bych nenakreslila, to vím jistě, je dobrá holka.