Dnes mám jen jedno...

 28.5.2010

 vole vol dobře !   ;-)               

hlavně s rozvahou  :-)

Včera večer jsem trochu sledovala poslední předvolební debatu v TV... Bylo to celkem nudné představení. Probírám tu své volební lístky a váhám... vím, koho ne, ale u těch, co zbyli jaksi nevím.

Ale třeba mě během dopoledne ještě něco osvítí...  i když tady v Praze je opět zataženo a počasí mi silně připomíná Irsko. Několikrát denně dostanete pořádnou sprchu a vlhkost vzduchu vyhovuje možná tropickým rostlinám- méně však už nám pradlenám, co se snažíme usušit prádlo-  a snahy o vytvoření nějakého účesu taky selhávají. ;-)

 Jen Mikeš nic neřeší.
Voliče nedělí na pravicové a levicové, ale na sypače a nesypače (krmení do jeho misky).
A když je teď tráva pořád mokrá a nedá se na ní válet, použije zahradní nábytek -
NO PROBLEM!
Dělejte taky tak ;-)

5 komentářů:

Jitka Neradová řekl(a)...

Chtěla bych být Mikešem. Mám úplně stejné dilema jako Ty. A to Mikešovo by mi vyhovovalo:-)

Pisarka řekl(a)...

Jo taky jsem těžce řešila, koho volit, pak jsem si řekla, že to stejně nestihnu neb budu mít jiné starosti v porodnici a stejně mě to dilema dohnalo. No tak co už - před chvílí jsem si "občanskou povinnost" teda splnila. :-)

wlcice řekl(a)...

tak ještě tu mateřskou povinnost a je pro tento měsíc hotovo :-)

Aranel řekl(a)...

Mám za sebou, volební oříšek jsem rozlouskla. Ale jako Mikeš se mít nebudu, to vím jistě. Leda v příštím životě :o)

Lucka řekl(a)...

u nás se bude volit na poslední chvíli - chceme jít společně s Vaškem, který nás brzdí a nevrací se ze Slovenska.

Mikeš nemá chybu :))
Ještě mu tak něco naservírovat..