Zamčeno, dál se nejede

14.5.2010

Některé  zážitky s vozíkem pobaví, některé překvapí, některé rozesmutní a některé patří do kategorie poučných. Mezi ty by se dal zařadit i ten, který se odehrál včera ve  škole.

Majda volala Wlkovi ze školy, že stojí uprostřed třídy a vozík nejede. Nepomáhá ani zapnout-vypnout. Wlk chvíli zkoušel navigovat po telefonu, co a jak vyzkoušet, nakonec však uznal, že to nepřinese ten kýžený efekt, a do školy se rozjel.

Pokud se vozíku něco děje, zpravidla se na dislpeji rozsvítí E (jako error) a číslo, podle kterého se v manuálu dá dohledat, co má člověk udělat pro jeho nápravu.
Tentokráte tam ale  svítila neobvyklá sestava písmen: S-C-H.

Wlk tedy zavolal přímo do servisu Meyry a vysmátý technik mu řekl: "To není žádné  Es Cé Há, to je "schloss" - zámek! Zamčeno! tak si to zase odemkněte :-) "
Wlk oponoval, že nikdo nic nezamykal.... a pak provedli rekonstrukci celého záhadného případu. Wlkovi došlo, že zámek je magnetický (vůbec jej nepoužíváme, je někde uložen doma- k tomu, aby se vozík znehybnil, stačí vyhátnout pojistku).

A viník se našel! Jedna naše paní asistentka miluje kameny. Zná je, ví, na co je který dobrý, a do služby nosí náramek z magnetitu- nebo jak se přesně ten kámen jmenuje. A jak Majdě něco podávala, dotkla se náramkem displeje a vozík se zamkl. Začarovala podruhé- a mohlo se jet :-))

S električákem žijeme skoro osm let, ale jak je vidět, stále nás má čím překvapit :-))
A magnetit si může ke svým léčivým účinkům připsat ještě jeden vedlejší: zamykací ;-)

13 komentářů:

beeuskaa řekl(a)...

Ufff, název mě vyděsil, myslela jsem, že zamykáte blog. :-)
Jinak historka usměvavá, i když věřím, že Majdě do smíchu nebylo!

Marci řekl(a)...

doooost dobrý!!!to také neznám

LenkaS řekl(a)...

Vy vždy musíte objevit nějaké novinky. :-) Naštěstí jste to zase zvládli. Ponaučení pro nás všechny električácké. Díky :-))

Lucka řekl(a)...

ještě že to šlo tak jednoduše odkouzĺit..

mohli by jste vydat vlastní příručku k použití :))

Daniela řekl(a)...

To je dobrý. To nás ještě čekají věci :-) .

Unknown řekl(a)...

Tedy, to je věc! Jste dobří, že jste záhadu vyřešili:-)Majda se má, její asistentka umí kouzlit:-)

Gabro řekl(a)...

:-)))

Aranel řekl(a)...

Pro Majdu asi ne příjemný zážitek, tak hlavně, že už se ví jak na rozluštění záhadných hesel :o)

ivy řekl(a)...

Ach jo,to snad byli soudruzi konstruktéři z NDR,když je nenapadlo dát tam jednoduchý symbol klíče :-))

wlcice řekl(a)...

No,my jsme nějak naladěni na tu angličtinu, takže kdyby svítilo LOCK, hned víme, kde je zakopán pes- ev.klíč :-).
Ikonka klíče by byla úplně nejsrozumitelnější všem /soudruzi jaxi neuvažovali nadnárodně :-)/ -ale se šifrou SCH to zas bylo dobrodrůžo ;-)

Rea řekl(a)...

To je teda zazitek :)..ale aspon jste bohatsi zase o jedno nemecke slovicko :)))

Anonymní řekl(a)...

Jé, to jsem ti asi opomenula říct, nám se stalo podobné. My zase dáváme různé magnetky na lednici. A Jak se Stáník snažil si jeden vzít, spadl na displey a za chvíli mě volal, že se nehne z místa. Takže jsem obvolala techniky až jeden mi začal jmenovat všechny možné zámky vozíků a když zmínil magnet, tak mi trochu svitlo a bylo to jasné. Také máme dobrou zkušenost.J

Andrea řekl(a)...

kristepane...to by mě vykolejilo an několik dnů..znáš mě:-))Mně stačí, když mi svítí E na pračce..a maám horrorové vize:-)