Tři strážníci

K této fotografii se neváže žádná humorná příhoda. Tu jsem prostě musela cvaknout, protože kdy se člověku naskytne takový  neobvyklý úkaz? :-) 




Tak doufám, že jsem po předchozím depresivním příspěvku alespoň trochu oživila atmosféru.
I když přiznávám, že chmury mne neopustily a ani neskrývám, že bych uvítala někoho, kdo  bude POMÁHAT  a CHRÁNIT.


A schválně: Jaká pohádka se vám vybaví při pohledu na obrázek? Máme stejné asociace? :-)) 

10 komentářů:

Pan WLK řekl(a)...

3 veteráni

Lenka řekl(a)...

Já bych to viděla na Dlouhý, Široký a Bystrozraký.

Aranel řekl(a)...

Jen, který z nich je bystrozraký, to nevím :o)))))

Petruska řekl(a)...

Velký a malí (Chobotničky z druhého patra)

Jitka Neradová řekl(a)...

Mně teda naskočili tři čuníci:-)

Gabro řekl(a)...

Já si vybavila Vesničku mou střediskovou :-D. Ten záběr chůze zezadu...

K. řekl(a)...

Dlouhy, siroky a bystrozraky:-))).

Marci řekl(a)...

určitě pohádka"Dlouhý,široký a bystrozraký"

wlcice řekl(a)...

Pro mě je to taky Dlouhý, Široký a nevímjaký ;-)

Henri řekl(a)...

Hlasuju pro Dlouhý, Široký a Bystrozraký-tencozbyl.