Při úklidu

21.2.2011

V neděli večer jsem dospěla k rozhodnutí, že uspořádání mého pracovního koutku je nevyhovující, neestetické a že mi jistě způsobuje i nechuť k práci. :-)

Wlk vše vyslechl a jen rezignovaně řekl: "Tak jdem na to..."

Nečekala jsem tak rychlou reakci, ale šla jsem. Bůhví, kdy by na to pak došlo. Naprosto šílené je stěhovat stůl, který je obklopen nejrůznějšími technickými vymoženostmi, přičemž každý ten nesmysl má kabel se dvěma konci. Dráty byly vesměs velmi důmyslně propletené... Wlk vše pečlivě rozmotal, odpojil a byl si jist, že bude vědět, kam co zase znovu zapojit.

Došlo k naprostému přeskupení všeho, některé kabely se ukázaly býti pro takový velký třesk krátké ;-) No a já se teď snažím přebrat tu hromadu, která mi tu na zemi vznikla odstraněním všech papírů, krabiček, složek a jiných cetek.
Jisté je, že všechno se zpátky nevejde, neb se mi na pracovní plochu stolu nastěhovala krabice s PC a skener, čímž  jsem přišla o sektor B5 :-)

No a při tom přebírání všech těch smyslů a nesmyslů jsem objevila spoustu zapadlých pokladů z cest, přáníček, dopisů a taky  nějaké poznámky, co jsem si kdy vypisovala z  knížek...

"Základem studu není nějaká chyba, které jsme se dopustili, ale potupa, ponížení, které cítíme nad tím, čím jsme, aniž jsme si to vyvolili, nesnesitelný pocit, že je to ponížení otevřeně vidět..."  (M. Kundera- Nesmrtelnost)

"Jsou chvíle, kdy ti vůbec nepomůže , že umíš napsat MYSLIVEC..." (Medvídek Pú)

... a já to tady všechno probírám a čas tak neúprosně letí...

Dneska bez fotky. Jeden kabel se přecejen ztratil... ten od foťáku :-)

6 komentářů:

signoraA řekl(a)...

Tak mi to s těmi sektory připomnělo film o Básnících. :-) Já osobně nerada cokoliv kamkoliv přemist'uju, protože pak stoprocentně dlouho a usilovně hledám to, co jsem měla zažité.

ivy řekl(a)...

Wlk je zlatej :-) Většina mužů potřebuje ke všemu předlouhou přípravu.
Jen se obávám,aby přeskupení a dokonce chybění jednoho ze sektorů nenarušilo tvoje welfare :-))
Budu držet pěsti,aby se vše našlo a rychle "usadilo" :-)

LenkaS řekl(a)...

Je prima, že jsi ten pravý důvod k nechuti k práci našla. To se teď bude tvořit! ;-)

Bubli řekl(a)...

Ahoj, oslovili jsme Tě, protože jsi česky píšící bloger.


když jsme před pár dny přešli z jiné služby na blogspot.com, jediné co tu chybělo byla komunita blogerů a tak se zrodil nápad zkusit si jí vytvořit.

A proto tu je "Clausa Societatis" (z lat. "uzavřená skupina").

Náš záměr je sdružovat české a slovenské blogery z blogspotu. Aby člověk lépe nalezl zajímavé blogy pro čtení a naopak pro svůj blog nalézt čtenáře.

Jenže k tomu potřebujeme další blogery. Proto Tě zveme na http://clausa-societatis.blogspot.com , který by měl sloužit právě tomuto účelu.

Určitě by jsme se časem chtěly pokusit o nějaké zábavné projekty.


Pokud se tedy budeš chtít k nám přidat, přihlaš se na blog popsaný výše (komentářem nebo jako čtenář).

Za Clausa-Societatis Aiquen a Veverka Bí

--
Sama za sebe budu jen ráda, když se připojíš (nebo kdokoliv další kdo to čte). Protože se nám zatím přihlásily jsen blogy o módě a zoufale chybí tvorba, deníčky, prostě něco "na čtení"

Marci řekl(a)...

jé,Wlčice teda oslovuje opravdu šiiirokou skupinu čtenářů i bez kabelů..

Andrea řekl(a)...

No...tak Wlkataky závidím..u nás by to takhle rychle určitě nešlo:-)))