Larva?

14.5.2011

Byli jsme pozváni  na oslavu kulatých narozenin kamarádky. Oslava se vydařila- příjemně strávený den v krásné zahradě...

Až najednou jsme koukali, co to je na dřevěné lávce...vypadalo to jako 10cm kousek horolezeckého lana, ale lezlo to!

Nejhbitějším průzkumníkem byl pejsek- a pak hned my bloggeři. Zaklekli jsme s Wlkem a začali tu - patrně larvu- fotit.

Co se z ní vylíhne, netuším. Asi motýl Emanulel, dumala naše Martina :-)

Brr, otřásám se ještě teď při pomyšlení, že bych na něco takového měla sáhnout....

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Wlčice, tuto příšerku jsme taky potkali, akorát já na ní sáhnout musela, protože lezla po silnici, nahoru na obrubník jí to nešlo a děti šílely, že jí přejede auto. Tak jsem zaťala zuby, rychle jí chňapla a přehodila do trávy. Dalo se to přežít ;-)
LEVA

Aranel řekl(a)...

...ježiši...při vší úctě ..nešáhla ale toho westíka bych umuchlala, to zase jo. Jinak koukám Wlci, máte pěkně natrénováno :o)

Janah - Švédské listy řekl(a)...

Já jsem na něco podobného sáhla omylem, při přesazování kytek. Zahradník mi pak vysvětlil, že se z toho vylíhne něco vzácného, ale už jsem zapomněla co :D

Anonymní řekl(a)...

Tak by to prý mohl být "drvopleň obecný". http://www.citrusy.cz/forum/viewtopic.php?f=13&t=1090 Já housenky ráda, tedy na pohled, líbí se mi barva, tvar i to, jak se pohybují, už mám od syna i jednu brož-housenku z korálků.
Markéta K.

Anonymní řekl(a)...

Drvopleň obecný

wlcice řekl(a)...

Brrr, děkuji za identifikaci!

Drvopleň obohatil můj slovník- nikdy jsem neslyšela :-)a doufám, že hnedtak nepotkám! brrrr, mrazí mě jen když ty obrázky na netu prohlížím...

Unknown řekl(a)...

Tak taková nám taky přes zahradu lezla a pěkně rychle upalovala. Naštěstí, já bych se na ní taky bála sáhnout:-)Motýl Emanuel by se mi ale líbil, ten jo:-)

Andrea řekl(a)...

Lezla nám stonožka po koberci po třídě..děti měli zážitek a já jí výchovně musela obdivovat a odlovit na lopatku:-) a hodit do zahrádky...otřásala jsem se vnitřně:-)))

Anonymní řekl(a)...

Já to také našel když jsem rozlomil zetlelou větev černého bezu,jen neznám název této překrásné příšerky

Anonymní řekl(a)...

drvopleň obecný