Sedmnáctý

15.5.2011

V neděli jsem se vydala na knižní veletrh. Letos již 17.ročník veletrhu "Svět knihy" se již tradičně konal v Průmyslovém paláci v Praze.
Naštěstí se počasí tvářilo tak, že nikdo nevěděl jak- a tak se Majdě nechtělo ;-) Jen mě pověřila několika úkoly... celkem jsem si oddychla, vyjde to o dost levněji :-)

Čestným hostem bylo letos Království Saúdské Arábie, a tak vstupní halu zdobily minarety a makety mešit. Literatura těchto zemí je mi opravdu velmi vzdálená. Tak jsme jen okukovala, ale nic nekupovala.

Zaujal mě stánek propagující eknihy a čtečky. Čtečku už máme, ale knihy v češtině -to je zatím trochu problém.


Během té 3hodinové obchůzky stánků jsem do tašek nashromáždila asi 10kg knih. V Radioservisu jsem chvíli sledovala autogramiádu a povídání cestovatele Miroslava Zikmunda ...


Zakoupila jsem i několik audioknih - Majda je miluje odmala- osvědčily se nám zejména v době nemoci a při nemocničních pobytech- a Martinku jsme na ně naučili taky.

Pořídila jsem "Lichožrouty" - knihu Pavla Šruta, která získala v roce 2009 cenu Magnesia Litera, namluvila Bára Hrzánová. Tak jsem na ni zvědavá, kritika ji chválí, ponožky se mi doma ztrácejí, tudíž nejeden lichožrout s námiurčitě žije.. ;-)

Knihy jsem ukryla, hodlám je vydávat ze svých zásob postupně u příležitosti různých oslav a táák :-)

Útratu jsem raději nepočítala... darmo by mi to zkazilo dojem z akce :-))

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Lichožrouti jsou úžasná kniha! Zamilovala jsem si ji napoprvé! :-)

wlcice řekl(a)...

Tak to ráda slyším!! :-)) Těším se na ně!!

Andrea řekl(a)...

tak díky za tip..apropó...neumíš si představit tu velikost pytle na liché ponožky..

wlcice řekl(a)...

To AndyPan:
Neumím.:-))
Wlk jim žertovně říká: "moji jednotlivci" - a to už mám i pytel na praní těch nesmyslů- a stejně je dokážu poztrácet...