Kočka školní a dobré skutky


15.10. 2008 - 30.den 365

Tak tohle je moje kočka školní :-) Vídáme se pravidelně. Dneska se věnovala hře s listy. Líbilo se jí, jak šustí a lehce se pohybují a je jich halda, ve které se může pohodlně vyválet. Já z množství listí na zemi zas takovou radost nemám... na dveřích školky visí žádost o pomoc rodičů při hrabání listí na školní zahradě, a tak do svého pestrého denního rozkazu musím zakomponovat ještě hodinu hrabání :-)
No ale velkým důvodem k radosti byla dnes radost z toho, že se Majda přihlásila do dramaťáku v našem DDM, ale jak víme, když má někdo místo dvou nožek k dispozici čtyři kola, není to vždy jednoduché zapojit se do činností, které jsou pro většinu populace naprostou samozřejmostí... Paní Jana M., která kroužek vede, si ale zaslouží velkou pochvalu!!, protože se toho nebála, řekla, že to s Majdou zkusí, dojednala vyrobení nájezdu na jevitě a včera mi řekla, že Majda je v pohodě a může chodit pravidelně. :-) Majda byla šťastná!! A já taky. Obešlo se to všechno bez naší asistence, nic jsme nemuseli zařizovat, nebyl žádný problém... takže: děkujeme za to, že se najdou lidi, kteří konají dobré skutky a zbytečně kolem toho nemluví a já si jen přeju, abych je potkávala často- nejlépe denně :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

to je moc dobře...dej vědět,až bude představení...třeba bychom i přijeli M