Škola hrou

23.10. 2008 - 38.den 365

Nemám ráda ranní vstávání. I když jdu spát brzy, nikdy se mi ráno nechce opustit pelíšek. Naštěstí nemám možnost výběru, takže vždycky nějak vylezu a začnu fungovat ;-)
Dneska ráno ve mně doznívaly zážitky ze středečního večera, a tak jsem vypravila děti do školy a vrhla se s chutí do práce. Dětem jsem na odpolední hodinu angličtiny připravila docela pestrý program, takže poté, co jsme splnili naukovou část, trénovaly ve skupinkách slovosled- skládaly rozstříhané věty a soutežily, takže se mohly přetrhnout :-)


A protože příští týden jsou 3dny podzimní prázdniny a někdo si je protáhne na celý týden, radši jsem s nimi už probrala i reálie- tedy konkrétně svátek Halloween. A abychom nezůstali jen u teoretizování, zkusila jsem s nimi letos hrát i hru "Bobbing for apples" - to se do škopíku naházejí jablíčka a každý si to svoje musí vylovit, aniž by si pomáhal rukama. Děti se nejprve zdráhaly, ale pak nechtěly přestat a každý chtěl utržit vítěznou fotografii s úlovkem v puse. Šokoval mě až jeden žák, který jablko vylovil a ptal se: "Budu ho muset i sníst?" Já na to, že ne. A on úlevně: "Hmm, tak to je dobře, já jsem totiž na jablka alergickej, takže možná oteču, když jsem do něj teď ve vodě hryznul..." .... noo, tak se můžu ještě těšit na zajímavou dohru ..... ach jo.


... A dokonce i veverka se na nás přišla podívat- a nechala se vyfotit z okna. Nikam nepospíchala, pěkně v klidu si dokončila zahrabávání oříšku do trávy a odhopkala přes větve stromů dál ...


Žádné komentáře: