Sušička


25.10. 2008 - 40.den 365

Mikeš dnes fungoval jako sušička. Venku je sice pořád pěkně, ale už je vlhko, a tak jsem prádlo sebrala ze šňůry a dala jej na topení doschnout, než na něj dojde řada při žehlení. A Mikeš, který do té doby seděl na parapetu a chytal přes sklo do kožichu poslední sluneční paprsky, najednou slezl a natáhl se přímo na to vlhké prádlo na topení. Dvakrát jsem ho vypakovala, pokaždé mrskal ocasem a v domnění, že je neviditelný se potichoučku, polehoučku hbitým skokem zase naaranžoval zpátky. Pohodlné to určitě nebylo. Buď to dělal z nudy, nebo se potřeboval napařit :-)
Dopoledne jsem vyrazila s Martinkou koupit zimní boty. Včerejší ranní škrábání zamrzlého auta mi bylo signálem, že je čas dát dokupy zimní šatník. Nepořídily jsme :-(. Paní prodavačka nás ujistila, že už objednávala boty jarní kolekce, takže už zimní nepřijdou. Ty prý se kupují v srpnu a v září. No, vzhledem k tomu, že Martině roste noha celkem rychle a bačkory vydrží max. 3měsíce, tak by jí zimní boty koupené v srpnu byly na Vánoce malé! Snažila se mi vnutit ty jedny, které v požadované velikosti měla, ale nevyhovovaly ani typově, ani barevně, chvíli se mnou polemizovala, ale já si prostě myslím, že boty za tisíc korun by alespoň trochu mohly splňovat požadavky zákazníka. Odkráčela jsem a nechápala. Ovšem nepochodily jsme ani v dalších dvou obchodech. Koupily jsme tedy alespoň foukací fixy, aby bylo co dělat, až bude pršet a Maťa byla spokojená. Chtěla jsem podpořit malé české obchůdky, ale jak to tak vidím, stejně skončím v megaTescu.
V zelenině jsme k běžnému nákupu rajčat, citronů a mrkve přidaly ještě pruhovanou dýni a musíme ji nějak pěkně naaranžovat...

Žádné komentáře: