Podívej, kvete růže...



30.10. 2008 - 45.den 365

... no tak růže mi tu zrovna nekvete ;-) Ale dneska bylo celý den taky tak studeno a deštivo, že jsem hledala pro objektiv něco barevného, pozitivního, teplého ... no a rozhodla jsem se vyfotit vše, co mi doma kvete.

Orchidej mám už rok od kamarádky Hanky a začala mi kvést znovu!



Brambořík jsem dostala už před několika lety od dětí, několikrát vypadal, že už není mezi živými, ale vždycky obrazil a znovu vykvetl.



Ibišky mám moc ráda. Miluju ty řecké, které mají květy velikosti podšálků. Tenhle je zajímavý svou sytě oranžovou barvou a donesl mi ho na konci školního roku jeden bezva šikovný 9letý kluk.



.... a ten malinkatý vřes a břečťánek s minidýní se mi líbí jako podzimní aranžmá - to je narozeninový dárek.






Takže svoji malou botanickou opečovávám a kvetoucí kytičky mě těší. Beru to jako odměnu za péči.

Jinak musím říct, že poslední týden se mi podařilo několik husarských kousků. Buď je to věkem, nebo mám nějakou diagnózu ...

- V pátek jsem si zamluvila v obchodě boty pro Martinku. Jela jsem pro ni do školky, tak jsem poprosila paní prodavačku o rezervaci do 16hodin, že je přijdeme zkusit. Na boty jsem si vzpomněla doma asi v 6 večer....
- V neděli si sousedka přišla půjčit sadu 3CD k učebnici angličtiny pro dceru. Tatínek je vypálil a když mi je včera vracela, zjistila jsem, že jsem jí půjčila sadu k jiné učebnici...
- a vrcholem byl dnešek, kdy jsem si spletla dny po těch zatracených podzimních prázninách- a vyrazila jsem pro děti ke škole v úplně jiný čas a ještě ve školce zapomněla tašku s oblečením na vyprání ....
Tak jestli to takhle půjde dál, nejspíš nedožiju Vánoc, jelikož buď mě někdo zabije v afektu, nebo se svým bezhlavým počínáním usmrtím sama. ;-) Doufám, že se polepším....


1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

neboj bude ještě hůř,až k vám přijde ten němec,co ti bude všechno pořád schovávat(to bylo v nějakým filmu)...tohle je klasická únava materiálu:) M