Večer plný překvapení



22.10. 2008 - 37.den 365

Dnešní večer jsem měla už několik týdnů předem v diáři "zarezervovaný". Když mi moje kamarádka Mirka přála minulý měsíc k těm nevkusně kulatým narozeninám :-), přidala ke kytici a gratulaci ještě dovětek: "... a na 22. si nic nedomlouvej, zamlouvám si tě!..." Víc jsem z ní nedostala. Až 2dny před akcí mi začaly chodit různé SMS pokyny - jako co si mám vzít s sebou, co na sebe, kde a kdy mám být. No, vzhledem k tomu, že Mirka je sportovkyně tělem i duší- a já její pravý opak ;-), podezírala jsme ji z toho, že někde ve fitness, kam jsem doposud ještě nikdy nevkročila, mi domluvila osobního trenéra, který mě tam bude nekonečnou hodinu mořit, a pak mě na nosítkách odnesou domů... Na sraz v 17:30 u divadla jsem přišla přesně! Mirka měla zamluvený stůl v pizzerii a večer tedy nezačínal špatně: skvělá večeře, dobré víno, veselé vypravování, na které přes rok není moc čas - zkrátka pohoda. Po hodině nicnedělání mě Mirka začala popohánět, ať dopiju, že hlavní program mě teprv čeká! Konečně mi prozradila, oč běží. Překvapením večera byly lístky na koncert Vlasty Redla, Slávka Janouška a Samsona. Klub "Mlejn", kde se kncert konal, byl ovšem až na úplně opačném konci Prahy. Cestovaly jsme metrem do končin, kde jsem nikdy předtím nebyla a klub i druhou polovinu výpravy jsme našly i v dešti :-) Bylo vyprodáno, atmosféra bezvadná, účinkující nám trochu zestárli, poslouchávala jsem je v dobách svých studií na gymplu :-) Ale na kvalitě jejich produkce se nezměnilo nic. Písničky známé, i nové, vtipné průpovídky...
Po koncertě jsme ještě zůstali v klubovém baru, bylo tam ale dost plno, a tak- jak fotka napovídá- stal se naším stanovištěm "fotbálek". Tam jsme si prostřeli. Fotka není kvalitní, pro mě ale cenná je. Bude mi totiž připomínat večer, který se prostě velice vydařil. 1. Byla jsem napnutá jak kšandy až doposledka; 2. potkala jsem se s lidmi, které jsem léta neviděla; 3. zhlédla prima folkový koncert; 4. objevila další kus neznámé Prahy ... a dalo by se pokračovat. Takže, Mirko, díky za skvěle zorganizovanou akci. Byl to skutečně originální dárek, doufám, že ti to za rok vrátím :-)

Žádné komentáře: