Telefonní budka



20.10. 2008 - 35.den 365

"Mamííí, v televizi měli domeček, kde bydlel jen sám telefon a lidi ho tam chodili navštěvovat!" pravila s úžasem moje 4letá Martinka. Ihned mi nedocvaklo, co tím myslí... no a když chvíli vypravovala, pochopila jsem, že ve filmu viděla obyčejnou telefonní budku! Nojo, ale takové ty klasické prosklené s dveřmi už dneska snad ani neexistují. Pro ilustrační foto jsem pracně hledala, a pak i našla leda tento model :-)
Děti člověku vždycky připomenou, jak doba pokročila. Zatímco já osobně chodila v 80. letech telefon do jeho domečku pravidelně navštěvovat a za 1 korunu mohla neomezeně dlouho hovořit :-), moje děti si nedovedou představit, že by někdo neměl mobil nebo počítač. I ta malá Martina obsluhuje tyto technické vymoženosti s naprostou samozřejmostí a Majda miluje moje vypravování o mém dětství. Když zjistila, že počátkem 70.let nebyly v TV ještě všechny pohádky barevné, s hrůzou se ptala, jestli jsme měli alespoň barevné fixy :-) Ještěže je mám, holčičky moje, jinak bych dál s klidem žila ve svém "pravěku" ...

2 komentáře:

Daniela řekl(a)...

:-) .

Anonymní řekl(a)...

přesně to znám...Míša se mě jednou po mém dlouhém a potavém vyprávění o dětství zeptala..a mami měli jste už boty???Marcela