Aprílové počasí

8.4. 2009 - 204.den z 365

Slunečný letní den se během cesty z práce změnil v průtrž mračen. Deštník jsem s sebou samozřejmě neměla a vykračovala jsem si jen v tričku, takže jsem při jízdě autobusem prozkoumala oblohu a usoudila, že pod stříškou čekárny počkám, až se bouřka přežene.
Hřmělo a lilo vydatně!
Po čtvrt hodině zevlování mi došlo, že bych mohla pořídit fotku dne ;-)

A hle- další aprílový úkaz: mezi provazy deště si to kličkovala slečna na kolečkových bruslích :-)



Počkat se vyplatilo, za 20minut bylo po dešti, a pak už oschly chodníky a vylezlo zase sluníčko.


4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nosím deštník neprší ,nechám ho doma a zaručeně je liják.Pavla

wlcice řekl(a)...

Já deštník používám jen zřídka, a tak ho s sebou ani nenosím. jako doprovod vozíčkáře, který vláčí za ruku další dítě,je pro mě tato pomůcka zcela nevyhovující. ;-)

Daniela řekl(a)...

Jo, přesně. Kupuju si zásadně bundy s kapucou ;-) .

Anonymní řekl(a)...

slečna je odvážná,asi si ještě nedala do pusy..M