Poflámová neděle

5.4. 2009 - 201.den z 365


Na dnešek jsem toho moc nenaspala, po pozdním příchodu z včerejší zabíjačky mě v půl osmé ráno vzbudil Martinčin kašel. Tak přesně takhle jsem si to představovala: 14dní pro důkladné ATB kúře dítě začne chrchlat jak TBCpacient a pojedeme nanovo.

Potřebovala jsem dohnat resty v domácnosti, odpoledne jsem tedy vyhnala děti na zahradu, ať si jdou probrat svoje zahradní hračky,


a dala se do mytí oken.
Při té příležitosti se mi podařilo strhnout si konzoli se záclonou přímo na hlavu. Hmoždinky byly nějaké vyviklané neboco- a už to šlo.



O něco později jsem otevírala zadní dveře u auta, což jde trochu ztuha, tak jsem zabrala - a ejhle- zůstala mi v ruce celá ta úchytka.

Tak má Wlk zas co dělat. Vtipné poznámky, které tu pronášel, snad ani nebudu přepisovat. To jsem si zas vyslechla, že jsem lamželezo a obr Hrompac... ;-)
No a to ať je rád, že mám jednu ruku ještě mimo provoz! :-) Nějak mi to dneska nešlo od ruky.

Martinka řešila filozofický problém: jakto, že když to prasátko bylo růžový, má jitrničky hnědý. Jitrničku chtěla loupat jako banán, tak jsem ji naučila svoji techniku požírání jitrnic: mačkej to jako zubní pastu. To se jí líbilo velice. Snad to stráví bez následků... ;-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Takovému dnu říkam den blbec.Pavla

Anonymní řekl(a)...

jedete na sraz, včera nám došla pozvánka.Pavla