Prší... ale to nevadí! :-)

17.4. 2009 - 213.den z 365

Takohle vypadal pohled skrz okno skoro celý den. Ráno začalo pršet a s drobnými přestávkami to vydrželo až do večera.

Majda se snad pomalu začíná uzdravovat! Dneska si po obědě!! (ano, jedla a bez odmlouvání) vyžádala něco "na zub", taky začala hodně číst a poslouchat CD, u Hrdého Budžese se chechtala tak, že chvílemi chrchlala tak, že jsem měla obavy, abych ji nemusela křísit ;-) a večer dokonce šla pošťourat svůj blog, na který už měsíc neměla čas.
Uf, hurá! Měli jsme dneska jet na víkend pryč, tak jsme trochu museli překopat plány. Pojedu až zítra ráno jen já s Martinkou, tatínek zůstane s Majdou.

Jednu optimistickou fotku jsem taky dneska ulovila- chvíli nepršelo, tak jsem vyfotila krásně kvetoucí strom. Jen jsem si nevšimla, že mám nějaký upatlaný objektiv, takže je lehce zamžená... Pokud neodkvete, v pondělí to napravím! :-)




4 komentáře:

Gabro řekl(a)...

Odběhla jsem od žehlení a takové dobré zprávy! :-) To je dobře, že Majde chutná a pomalu se zotavuje!!!

Přeji krásnou dovolenou...

Anonymní řekl(a)...

hurá,to se hezky čte.Majda je dobrá,Marti plave,stříhá,Wlci chodí do divadla(kam taky jinam),babička funguje,j když reptá.To je hezky na světě.Tak jen přelad na relax ,taky odjíždíme na víkend..tak v pondělí

Anonymní řekl(a)...

jsem opět anonym-Marcela

Rea řekl(a)...

Mam desnou radost, ze se majda uzdravuje!!!Snad uz si konecne zacnete uzivat jara:)