Papírové narcisky

14.4. 2009 - 210. den z 365

Ani úterý nepřineslo do zdravotního stavu Majdy žádnou převratnou -natož pozitivní změnu :-(
Připadám si jak šaman. Majdina postel je obložená hadičkami inhalátoru, do kterého mixuju všechnomožné, o čem si myslím, že by mohlo zlepšit dýchání; krabice papírových kapesníků, sbírku léků máme v košíčku- je jich tolik, že lze použít metodu náhodného výběru... prostě děs.
Navíc pacient je velmi svéhlavý a sabotuje veškerou léčbu, takže pravidelně dochází ke konfliktům s ošetřovatelkou.
Skličující pocit: snažíte se někoho léčit, ale on vám o to nestojí. Leží, heká, nechce pít, ani jíst a vy i on dobře víte, že to nemůže skončit jinak než kapačkou, která nejde napíchnout... začarovaný kruh a půl království tomu, kdo mě z něj vyvede ven.


Ráno jsem nechala Majdu tatínkovi a odjela s Martinkou na plavání. Chodí ráda a těší se tam. Na přeplavání La Manche to sice v nejbližší době nevypadá, ale i ta snaha je dojemná ;-)
Martinka dneska plakala. Nechtěla se potápět. Takže koukám, že jsem další generaci předala i několik nepotápěcích genů. Mne kvůli zápočtu z plavání hrozilo vyhození z fakulty. Nebyla jsem schopná vylovit 3 puky z hloubky 3m. Nemůžu prostě strčit hlavu pod vodu a jít ke dnu, když mi zadek pořád trčí nad hladinou, zaléhají mi uši a voda mi dovnitř teče ušima i nosem. To nejde.
Zápočet mi nakonec dali- ani jsem nijak neintervenovala- to nemám v povaze, starší pan tělocvikář konstatoval, že jsem střevo nepotopitelné, na což jsme mu odsekla, že mám jiné přednosti - tak to přešel úsměvem a napsal to do indexu. :-)
Tudíž chtít po Martince, aby lovila květinku ze dna bazénu, je zcela zbytečné... to vím ale je já! ;-)

Martinka chce pořád něco tvořit. Tak jsme se daly do vyrábění papírových narcisků- jak nám radil méďa Pusík :-)

Co k tomu budete potřebovat?
Žlutou čtvrtku, vodovky (tempery, či tlustý fix) žluté barvy, papírový kryt od vajíček, nůžky, lepidlo (já nejradši Herkules), notnou dávku trpělivosti a vyplazený jazýček- ten pomáhá nejvíce :-)


Ze žluté čtvrtky vystřihnete obrys květu narcisky, z krytu na vajíčka odstřihnete mističky, ve kterých vajíčka sedí. Ty poté natřete žlutě. Jsou to budoucí prostředky květu narcisky. Nalepíte je na vystřižený obrys květu, necháte zaschnout a můžete zavěsit na větvičky břízy, co máte ve váze.

Martinku to moc bavilo a já měla alespoň trochu pocit, že se jí zas věnuju...





6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Majdy je mi líto,držím palce ať je líp,narcisky se Martince i tobě moc povedly.Pavla

Anonymní řekl(a)...

Moc přeju Majdě, aby jí bylo lépe. Taky mě občas přepadne pocit (trochu výčitka), že to moje druhé dítě vyrůstá a vychovává se samo. Olga

Daniela řekl(a)...

Držte se. Přeji ať je brzy líp. Narcisky jsou povedené. Martinka je fakt šikovná.

Katka s Nancy řekl(a)...

Prejeme Majde, aby byla zase fit a Tobe, aby alespon trosku spolupracovala.
A narcisky jsou krasne, super napad.

Lucka73 řekl(a)...

Jeje, až teď u Diny jsem se dočetla, jak bojujete!! Moc a moc na vás myslím - ať se to ryhcle zlepší a druhak, a´t spolupracuje -to je nejdůležitější....

No a posílám moc a moc a ještě víc síly!!!

Gabro řekl(a)...

Děkuji za inspiraci na narcisky! Marťa je šikula!