Telegraficky

24.4. 2009 - 10:00

Majda noc přežila- podle ní děsně- sestry tvrdí, že vpohodě. Každopádně- je živá a stav se nezhoršil!
Já mám otravu spánkem- urvala jsme 6hodin v kuse!! :-)

Ráno za ní jel Wlk, já mám odpolední směnu, tak pakuju věci a vymýšlím nějakou zábavu pro pacienta. Rozhodně jí vytisknu všechny ty komentáře- to by bylo, aby se taky nenakazila pozitivním myšlením. :-)

To je jediné, co bych svojí dceři vytkla. Jakmile se objeví sebemenší zdravotní problém- třeba i záděra- okamžitě nabývá dojmu, že je třeba to odborně léčit, pitvat, zavazovat, mazat... zkrátka jen ne nad tím mávnout rukou. Tak si představte ty scény, když pak jde i o život...

Paradoxní je, že výsledky ze včerejších odběrů jsou OK (hurá), ale ona se subjektivně cítí hrozně zle /i tak vypadá/, dýchá dobře leda když spí a zapomene na to, že je nemocná... inu psychika je mocná čarodějka a ne vždy se nám ji daří mít pod kontrolou ;-)

Ale jak říkám: personál v Motole ve mně vzbudil důvěru, doma bych Majdě lepší péči neposkytla, neb nedisponuji kapačkou a kyslíkem, takže se to musí nějak přežít. Já jsem ráda, že jsem zažehnali tracheo, včera v noci vypadala fakt děsivě.
Díky všem za podporu i nabízené služby, já doufám, že příroda ještě zapracuje v náš prospěch ...

Hezký den všem, budu do večera v Motole, takže v noci snad něco aktuálního přihodím na blog.

Wlcice t.č. úplně kožená ;-)

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Markét, ani nevíš, jak se mi ulevilo, když to čtu...

Jsem z Majdy nějaká přešlá, pořád na ní myslím, do toho naše ráno taky nebylo nejrůžovější - teď se Klárce ulevilo, horečka klesla, tak jsem se dala do šůrování, to je u mně jedinej pořádnej lék na depku...a je to i k něčemu...

Majdo, kočko, moc na tebe myslíme, uvědom si, že máš na svědomí náš uklizenej barák (no teda zatím jen kuchyňské poličky a špajzku) a jestli to jako bude pokračovat, tak si pak rodina zvykne a já to tu budu muset jako udržovat furt?? Koukej pěkně dejchat, mamku a doktory nezlobit, ať si zase můžu dát nohy hore a zhluboka si oddechnout, ju???

Markét, ty se drž a prosím , piš piš piš, a díky!!!

Diny

Daniela řekl(a)...

Markéto, Majdi, jsem moc ráda, že se stav nehorší. Madlenko, jsi moc statečná holka. Drž se. Jen tak dál, bude líp.

Stále na vám myslím. D.

Katka s Nancy řekl(a)...

Myslime na Vas na vsechny. Urcite bude lepe a ted je hlavni, ze se stav nadale nezhorsuje. Majdo, posilame velikanske pohlazeni!!! A cekame na dalsi pozitivni zpravy!

Lucka73 řekl(a)...

NO, jestli Majda se ráda nechává ošetřovat - teď si toho může užít. Ale pořád zůstává, že chtít muší sama. Chtít a bojovat.

A to by sakra měla! Myslíme tady na ní, držíme jí palce a vůbec..... Jestli bude mít Diny kvůli ní ještě naklizenějš, tak to bude pěkně nespravedlivý!!!!

Takže, Majdínko, koukej se dát do kupy a uzdravit, jinak to tady špatně dopadne... :o)))))

(u Diny naklizeno a u mě bordel jak v tanku.... prostě nás máš na svědomí!!!)

A usměj se - bude dobře, uvidíš. To nejhorší máš za sebou - bude jenom líp!

Anonymní řekl(a)...

majdo,jsi ženská a ženský jsou bojovnice tak bojuj a pamatuj s úsměvem jde všechno líp.Pavla

Anonymní řekl(a)...

Hola! Vidím, že začátek jara zatím nic moc, přeju vám, ať se vše zlepší a nejkrásnější období v roce si ještě naplno užijete. Na přenos pozitivní i negativní energie věřím, tak tu pozitivní část, kterou momentálně disponuji, posílám. Markéta šipka

Gabro řekl(a)...

Posílám Majdě kupu pozitivní energie!!! Dnes jsem jí nějaká plná, tak se chci podělit...

Markét, i tobě posílám!

Myslím na vás a moc si přeji, abyste byly zase doma...

Anonymní řekl(a)...

holky,tak jsem zabalená,poslední chvíle u netu patří Vám,držte se a za týden se na Vás budu těšit.Myslet na vás budu pořád.Holky mě budou informovat...Marcela

Anonymní řekl(a)...

Díky za zprávu,snad se Majda ještě víc zlepšila.Myslím na vás obě.

ivy