Domácí lékař


25.10.2009

Tak šamana nikdo neposlal ;-), na výzvu se chytla jen "naše rehabka"- hned se nabídla, že odpoledne přijede Majdu prodýchat svými chvaty. (Je zlatá, díky, Hanko, kdybych ve svém životě potkávala jen takové vstřícné a chápavé lidi - to by se to žilo! :-))

Noc proběhla v klidu. Jen naše děti odmítly vzít v úvahu časový posun, takže iluze, že si naspím "hodinu k dobru", se v 7 ráno ukázala býti marnou... Mám jít dnes odpoledne s Martinou do divadla (to je ta snaha vynahradit druhému dítěti to věnování se tomu nemocnému... v praxi značně sebezničující..) a Martina si to vyložila tak, že se už v 7 hodin ráno oblékne do šatů, aby neprošvihla začátek představení (v 15hod.) :-)

Hned jsem šla zkoumat Majdu. Moc radostně nevypadala. Teploměr naměřil 38,5 °C :-( a Majda chrčela. Zas ty hleny...
Majda ovšem v takových chvílích nehoří touhou po uzdravení se- tedy rozhodně se nehodlá do procesu uzdravování aktivně zapojit. Heká, brání se všemu, co po ní chci, nechce jíst a pít- tak přemlouvám, domlouvám, vyhrožuju... propadám zoufalství- obvykle to končí tak, že si "po zlém" prosadím svoje, a pak se to někdy zlomí a pacient začne spolupracovat.

Takže jsme se dohadovaly o inhalátor, o to, zda se posadí, o to kolik vypije, jestli bude snídat piškoty nebo jen vodu... a jestli pojedeme do nemocnice, nebo bude spolupracovat a zůstane doma s námi.

Mezitím jsem musela několikrát odejít, protože vím, že za vraždu v afektu může být sice osvobozen, ale doživotí na psychiatrii - to asi taky není to pravé. Odešla jsem vždy, abych se zklidnila a znovu asi po tisící vysvětlila, proč je důležité to či ono.

Podařilo se mi prosadit, že budeme inhalovat každou hodinu 10minut, že vypije kelímek vody, že spolkne piluli, že se posadí a vydrží sedět 5minut... Mezitím jsem masírovala hrudníček a vyslechla si, jak to dělám blbě a moc a málo zároveň... a to všechno jsem VYDRŽELA!!!

A výsledek se dostavil- Majdě se hlen uvolnil, mohutně odkašlala- a mávnutím proutku bylo líp. A aby moje školení dosáhlo dokonalosti, sotva se jí ulevilo, začala mě poučovat, jak jí prospěl ten inhalátor, jak si občas musí sednout, aby se to prodýchlo a jak pěkně pije...
... tak jsem zas musela odejít, protože stavy nepříčetnosti na mě jdou i několikrát denně :-)

Tak se jdu nachystat do toho divadla, nechám je tu s tatínkem napospas a hodlám se stavit v nákupním centru Palladium a štědře se odměnit nákupem čehosi- třebas něčeho úplně nepotřebného :-))

Uvidíme, co zas bude navečer.

Pro ty, kteří se dotazovali, co používám na léčbu, jsem vyfotila naše klasické zátiší. Na pozadí krabice papírových kapesníků a kelímku s pitím :-)

Erdomed - je na předpis, doporučují na odkašlávání a zředění hlenu. Dělá se i jako sirup- pro menší děti.


A mentolová mastička (tu si Majda chválí) , která má uvolnit dýchací cesty. kelímek volně prodejný za 62Kč.






Tak večer napíšu, jaká byla kultura a jak se daří marodovi.
Tak se pěkně opatrujte a ve volných chvílích držte palce, ať se tentokráte obejdeme bez špitálu...

Zdraví

Wlcice t.č. už pološílená... ;-)


12 komentářů:

Miška řekl(a)...

Užijte si kulturu.
Majdě bych dala na "prdel" při nespolupráci.Věřím,žeto musí být těžký.
Doufám,že se nebudeš za můj koment na mě zlobit.

wlcice řekl(a)...

:-) jo, to je vždycky moje 1.myšlenka...jenže ono to prakticky moc nejde-blbě se s ní manipuluje :-)) to víš, že je na zabitíííí!! je to souboj nervů-vždycky!

Anonymní řekl(a)...

Jste šikulky,že jste vydržely doma. Vy jste v divadle,já jdu klidnit nerva do lesa...Marcela

Miška řekl(a)...

:-).

Jitka Neradová řekl(a)...

Markéto,máte můj hluboký obdiv. Vůbec nechápu, jak to můžeš zvládnout a nezešílet doopravdy. Držím palce, ať kultura osvěží a večer ať už je zase líp:-)

Gabro řekl(a)...

"To chce klid!" :-) Ale také nevím, jak to uvést do praxe :-))). Držím palce, ať je líp...

Anonymní řekl(a)...

Při Petrově nemoci jsem byla taky na pokraji šílenství z jeho přístupu k léčbě.Neboj časem se spolupráce zlepší u Petra ve 13 letech došlo k pobrání aspoň trochy rozumu.Užij si divadla a buď optimista ,bude líp.Pavla

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
držíme palce, ať je Majdě dobře. Taky máme za sebou blicí víkend s horečkami, posíláme pozitivní energii, Vojtík moc pozdravuje Majdu.
Zajíci z DC

Anonymní řekl(a)...

Markét, to je teda pech, chvíli sem nenakouknu a ono tohle, držím pěsti ať je zas dobře....

Anonymní řekl(a)...

Tak vidíš je to u všech stejný. Spolupracovat začnou až jim to docvakne. Stokrát jsem ji vyhrožovola, nadávala, v nemocnici jsem si balila tašku, že ji tam nechám, protože se nesnaží.Ještě vydrž a ono se to zlomí. Zkus jí pohrozit, že půjde na výchovu do Hořic a to teprve uvidí. Třeba to zabere. Lenka

Anonymní řekl(a)...

Tak pevné nervy, moje dítě taky zásadně nespolupracuje, takže znám to vyhrožování, já mám potom ještě děsný výčitky svědomí, ale je to pro jejich dobro. Tak ať je líp!!! Olga

Anonymní řekl(a)...

Markteto, pocitat do deseti malo..
obdivuji Vasi trpelivost.

At je kultura a shoping relaxem ;)

Lucka