FEBIOfest

27.3.2011


V neděli večer jsme poprvé kráčeli po červeném běhounu, abychom na stříbrném plátně zhlédli skvosty světové produkce na 18. Mezinárodním filmovém festivalu.

Lístky jsem kupovala já- filmový neználek. Do kina chodím málokdy a televizní divák jsem velmi špatný. Pokud právě nežehlím, sednu si do plyše a jediné, co vidím, jsou titulky- ty úvodní, a pak ty závěrečné... :-) Měla jsem dvě volné vstupenky a film jsem vybírala podle toho, kdy máme čas- tedy v neděli od cca 20hod. Jaké bylo moje překvapení, že zrovna promítali argentinský snímek! :-)

Pro znalce uvedu, že se jednalo o psychologický film Natalie Smirnoff s názvem "Skládačka". Byla to dobrá volba! 



50letá žena dostane jako dárek ke kulatinám puzzle a úplně propadne puzzlománii. Vypracuje si svůj vlastní systém skládání ... odpoví na inzerát, kde muž hledá partnerku na účast v mezinárodní soutěži ve skládání puzzlí... no a nejde samozřejmě jen o skládání dílků obrázku, ale skládá se mozaika života...

Poté jsme ještě zašli do hodpody k Andělovi, abychom probrali své dojmy z filmu a já si ke svému malému pivu dala ten nejúžasnější a nejlíp nazdobený nakládaný hermelín, jaký lze v Praze dostat!!

Film i hermelín doporučuju!! Báječná kombinace pro příjemný večer ;-)

2 komentáře:

Jitka Neradová řekl(a)...

Nechám se inspirovat.Na obé:-)

Andrea řekl(a)...

co na to paní dietka:-)))Ten Troška byl markét báječný:-)