Na tahu

19.3.2011

V sobotu jsem vyrazila na tah! Kamarád slavil narozeniny- a protože to je ta moje "zabíjačková banda"- tak jak jinak, než že se bude udit maso. Sešlo se nás tam docela dost, o veselé příhody nebyla nouze :-))

Stylová výzdoba naší "klubovny" ;-)


Masíčko bylo výborné- krásně vonělo a jen se lesklo mastnotou... do mojí dietní kúry moc nepasovalo.... :-(

Dortů se sešlo hned několik. Tady je ten, který byl vyroben "na tělo". Oslavenec je profesí zedník, a tak mu dcery vyrobily marcipánového zedníka a postavily zeď z marcipánových cihel .. :-) ..dortu jsem odolala!! :-)


Dary byly pestré a některé i nápadité. Krom tuctu flašek alkoholem  se sešlo i pár skvostů. Jedním z nich bylo prasátko vyrobené z tlačenky! Vše - krom čepičky- bylo jedlé! Prasátko mělo špekové brýle :-)) 
Povídalo se, proběhly vtípky a žerty všeho druhu... zpívalo se s kytarou... a na nebi svítil mega měsíc- největší úplněk za posledních asi 20let. A všichni Josefové slavili svůj svátek... a my museli o půlnoci domů, protože Martina bere antibiotika a je k neprobuzení :-( Ale babička to zmákla...radši se neptáme, jak :-)))

Bylo to prima rozptýlení po pracovním týdnu. Oslavence jsme obdarovali fotoknihou a byl nadšen. jako  dárek můžu doporučit! ;-)

5 komentářů:

Andrea řekl(a)...

JJ,taky nad ní uvažuju

Janah -Švédské listy řekl(a)...

Někde jsem četla, že je účinná i dieta "přežráním" Takže si z toho vybočení nic nedělej, jen jsi zkušela alternativu ;-):-D

Fotoknihou (popř. fotokalendářem) obdarovávám už cca dva roky a také mohu doporučit.

ivy řekl(a)...

Hlavně si nevyčítej,že jsi podlehla svodům dobrého jídla.Občasné prohřešky se tolerují i u diety.A dortu jsi odolala,tak jsi vlastně prokázala pevnou vůli,za což tě velmi obdivuji :-))

wlcice řekl(a)...

Ano, Ivy, říkám si, že jsem dobrá, že jsem si nevzala ani kousek dortu... zatímco uzeného jsem slupla asi půl kila a zajedla kdejakou "zeleninou" :-)
Asi fakt nejsem dietní typ, no... řekněme, že jsme z jídelníčku vysadila sladkosti... což mě štve úplně nejvíc! ;-)

LenkaS řekl(a)...

Takovým skvostům ani odolat snad nejde!!! :-)